مقایسه اندازه جثه نژادهای مختلف سگ | فیلم


ماستیف انگلیسی با در نظر گرفتن وزن، بزرگ ترین نژاد سگ در جهان محسوب می شود. این نژاد دارای وزن متوسط 68 تا 110 کیلوگرم و و ارتفاع تا شانه 27 تا 33 اینچ می باشد. نژاد گریت دین دارای سگ های با قد 30 تا 36 اینچ و وزن 50 تا 90 کیلوگرم است. در سال 2012 کتاب گینس یک گریت دین بنام زئوس را به عنوان بلندترین سگ دنیا معرفی کرده است. قد سگ...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

مقایسه اندازه جثه نژادهای مختلف سگ | فیلم

دعوای خروس جنگی و طاووس نر | فیلم...

مقایسه اندازه جثه نژادهای مختلف سگ | فیلم

ماده شیری که برای گوساله تازه متولد شده مادری...

مقایسه اندازه جثه نژادهای مختلف سگ | فیلم

سگی که برای سیر شدن پول گدایی می‌کند | فیلم...

ماستیف انگلیسی با در نظر گرفتن وزن، بزرگ ترین نژاد سگ در جهان محسوب می شود. این نژاد دارای وزن متوسط ۶۸ تا ۱۱۰ کیلوگرم و و ارتفاع تا شانه ۲۷ تا ۳۳ اینچ می باشد.

نژاد گریت دین دارای سگ های با قد ۳۰ تا ۳۶ اینچ و وزن ۵۰ تا ۹۰ کیلوگرم است. در سال ۲۰۱۲ کتاب گینس یک گریت دین بنام زئوس را به عنوان بلندترین سگ دنیا معرفی کرده است.

قد سگ سنت برنارد ۲۷ تا ۳۵٫۴ اینچ و وزن آن ها ۶۴ تا ۹۱ کیلوگرم است. در واقع این نژاد شامل سگ هایی غول پیکر می باشد. این نژاد ها اساسا برای عملیات نجات در کوه های آلپ آموزش دیده اند.

ماستیف ناپل ایتالیا سگ بزرگ محافظ با ۲۶ تا ۳۰ اینچ قد و ۵۴٫۴ تا ۹۰٫۴ کیلوگرم وزن بومی ایتالیا است. رومی ها از این سگ ها در جنگ استفاده می کردند.

ایریش وولف هوند با قد ۲۸ تا ۳۵ اینچ و وزن ۵۳ تا ۸۴ کیلوگرم بومی ایرلند بوده و بیشتر در جنگ ها و برای شکار مورد استفاده قرار می گیرد.

(۳۰)

دسته بندی : حیوانات
برچسب ها : سگ, سگ خانگی, فیلم حیوانات, نژادهای سگ, هاسکی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیوانات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته