تشکر ویژه سروش صحت از احسان علیخانی +عکس


تشکر ویژه سروش صحت از احسان علیخانی +عکس

به گزارش مشرق، سروش صحت کارگردان مجموعه «لیسانسه ها» در صفحه اینستا گرام خود ضمن انتقاد از عدم روحیه انتقاد پذیری بعضی از مسوولین و مردم، از احسان علیخانی مجری با سابقه کشورمان تشکر کرد. وی در پست خود نوشت: برنامه سازان حوزه طنز...

به گزارش مشرق، سروش صحت کارگردان مجموعه «لیسانسه ها» در صفحه اینستا گرام خود ضمن انتقاد از عدم روحیه انتقاد پذیری بعضی از مسوولین و مردم، از احسان علیخانی مجری با سابقه کشورمان تشکر کرد.

وی در پست خود نوشت: برنامه سازان حوزه طنز بارها مجبورشده بودند برای هر شوخی کوچکی مفصلا توضیح بدهند که قصد و غرض توهین نداشته اند. آستانه تحمل مسئولین و حتی مردم به قدری پایین آمده بود که هر شوخی کوچکی به راحتی توهین بزرگی تلقی می شد. خوشحالم که دوستانی مثل احسان علیخانی عزیزم شوخی ما را فقط شوخی دانستند و نشان دادند که در یک برنامه طنز می توانیم با عزیزانمان شوخی کنیم. من و تمامی گروه سازنده مجموعه لیسانسه ها از همه دوستانی که با سعه صدرشان یادآوری کردند که می شود ظرفیت و آستانه تحمل مان را بالاتر ببریم، متشکریم. از احسان علیخانی، علی مسعودی، امیرمهدی ژوله، رضا رشید پور ، علی ضیا، فرزاد فرزین، فریدون آسرایی،رضا صادقی و...صمیمانه سپاسگزاریم. احترام ما به شما همیشگی است.

تشکر ویژه سروش صحت از احسان علیخانی +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا