با تکنولوژی شارژ سریع هواوی در 5 دقیقه گوشی خود را 48 درصد شارژ کنید + ویدیو


با تکنولوژی شارژ سریع هواوی در 5 دقیقه گوشی خود را 48 درصد شارژ کنید + ویدیو

ویدیویی از معرفی تکنولوژی شارژ سریع هواوی منتشر شده است. هواوی اعلام کرد که نسل جدید شارژ سریع این شرکت می تواند در 5 دقیقه گوشی را 48 درصد شارژ کند. با این تکنولوژی شارژ، گوشی ها سریع تر، بهینه تر و در زمان کمتری شارژ خواهند شد. آزمایشگاه وات در مورد نسل جدید تکنولوژی... نوشته با تکنولوژی شارژ سریع هواوی در 5 دقیقه گوشی خود را...

ویدیویی از معرفی تکنولوژی شارژ سریع هواوی منتشر شده است. هواوی اعلام کرد که نسل جدید شارژ سریع این شرکت می تواند در 5 دقیقه گوشی را 48 درصد شارژ کند. با این تکنولوژی شارژ، گوشی ها سریع تر، بهینه تر و در زمان کمتری شارژ خواهند شد.

آزمایشگاه وات در مورد نسل جدید تکنولوژی شارژ سریع هواوی اعلام کرد که با کمک این تکنولوژی می‌توان گوشی را در 5 دقیقه تا 48 درصد شارژ کرد. درهرصورت در ویدئویی که مشاهده خواهید کرد با شکل نامتعارفی از شارژر مواجه می‌شوید.

با تکنولوژی شارژ سریع هواوی در 5 دقیقه گوشی خود را 48 درصد شارژ کنید + ویدیو

بهترین عملکرد در ثانیه 50 شارژ آغاز می‌شود. همان‌طور که در ویدئو مشاهده می‌کنید این شارژر نسبت به دیگر شارژرهای فعلی مجود دارای اتصالات بیشتری است. تقسیم باتری و شارژ هر قطعه به‌صورت جداگانه نیز ترفند جدیدی نیست اما روش مؤثری در بالا بردن سرعت شارژ خواهد بود.

با دیدن این ویدئو متوجه می‌شوید که باتری داخل گوشی شارژ نمی‌شود، در عوض باتری خارج شده و در یک دستگاه جداگانه شارژ می‌شود. باوجود این شارژر، به‌طور حتم نباید با بازگشت باتری‌های قابل تعویض مخالفتی داشته باشیم، اما درهرصورت این مسأله به نوع خود یک مشکل محسوب می‌شود.

دانلود ویدیو

اگر دقیق‌تر بررسی کنیم و عادلانه صحبت کنیم، باتری‌های قابل تعویض در سال 2015 بسیار استاندارد و معمول بودند، ویدئو مشابه این نیز اولین بار در همان سال منتشر شد. همچنین در مقاله‌ای از Computerworld به این نوع شارژ اشاره‌شده بود و حتی ظرفیت باتری موردنظر نیز در آن سال 3000 میلی‌آمپر ساعت معرفی شد.

با معرفی این تکنولوژی بسیار امیدوار شدیم اما دو سال از طرح اولیه مربوط به آن می‌گذرد. آیا هواوی تکنولوژی شارژ سریع خود را به MWC خواهد برد؟ و آیا این شرکت با معرفی این تکنولوژی به موفقیت دست پیدا خواهد کرد؟ نظر شما چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا