«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه


«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

گروه صنعتی رامک خودرو نماینده رسمی سانگ یانگ کره جنوبی در ایران، در مراسمی «رکستون G4» جدیدترین SUV کمپانی سانگ یانگ را در هتل نووتل تهران رونمایی و معرفی کرد.

علی عزیزی مدیرعامل گروه صنعتی رامک خودرو، در این مراسم گفت: رکستون جی4 در سگمنت خود، هم در قیمت گذاری و هم عملکرد در بازار داخلی بی رقیب خواهد بود.

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

وی در بخش دیگری از سخنان خود با عذرخواهی از برخی خریداران محصولات سانگ یانگ در ایران اظهار داشت: در سال جاری و پس از بسته شدن سایت ثبت سفارش خودرو و برخی مشکلات ناگهانی دیگر نتوانستیم پاسخگوی اشتیاق مردم در تحویل خودروهای سانگ یانگ از جمه تیوولی باشیم که در این مراسم از تمامی مشتریان عزیز عذرخواهی می کنم.

عزیزی ادامه داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، تلاش می کنیم تا ضمن جبران سریع تاخیرهای گذشته، دلخوری ایجاد شده در برخی مشتریان را رفع کنیم.

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

در ادامه این مراسم، کیم سئونگ-هو سفیر کره جنوبی در ایران، گفت: کمپانی "سانگ یانگ" به عنوان قدیمی ترین برند خودروسازی در کره، نماد واقعی صنعت خودرو این کشور به حساب می آید.

به گفته وی، این خودروساز کره ای زمانی که "کوراندرو" را تولید و عرضه کرد، نشان داد که می تواند پا به پای صنعت خودروسازی جهانی حرکت داشته باشد.

سفیر کره در ایران، با ابراز خوشحالی از حضور رکستون جی4 جدیدترین محصول کمپانی سانگ یانگ در ایران ابراز امیدواری کرد که روزی هم شاهد عرضه محصولات تولیدی گروه صنعتی رامک خودرو در ایران باشیم.

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

براساس این گزارش، پس از سخنرانی مدیران گروه صنعتی رامک خودرو و سفیر کره جنوبی، رونمایی و معرفی سانگ یانگ رکستون G4 که اغراق نیست از آن به عنوان جذاب ترین و متفاوت ترین مراسم های رونمایی در سال جاری یاد کنیم، انجام شد.

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

در آغاز مراسم رونمایی، محصول رکستون در زیر یک پارچه سفیدی قرار داشت که با هنر و تکنیک ۳D Mapping، جلوه زیبایی از یک معرفی خودرو برای حاضران در هتل نووتل تهران نمایش داده شد. و سپس همزمان با حرکت خودرو به سوی حاضران، پارچه سفید از روی آن برداشته شد و در ادامه سید احسان الدین غفوریان عضو هیات مدیره گروه صنعتی رامک خودرو با حضور بر روی صحنه، توضیحاتی در خصوص ویژگی های این خودرو برای حاضران ارائه کرد.

به گفته غفوریان، رکستون G4 در فول ترین نسخه به بازار ایران خواهد آمد.

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

وی ادامه داد: رکستون G4 به پیشرانه دو لیتری توربو GDi مجهز است که ۲۲۲ اسب بخار را با گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر از دور موتور ۱۵۰۰rpm تولید می کند و در اختیار راننده قرار می دهد.

غفوریان وظیفه انتقال قدرت در این خودرو به دیفرانسیل ها را بر عهده گیربکس ۶ دنده اتوماتیک آیسین آن دانست.

عضو هیات مدیره گروه صنعتی رامک خودرو، تعداد خودروهای شاسی بلند که در سال 2016 میلادی تولید شده است را 62 میلیون دستگاه اعلام کرد که بصورت اس.یو.وی(SUV، شامل خودروهای شاسی بلند بزرگ مانند لندکروز) و سی.یو.وی(CUV، کراس اوورهای بزرگ موجود بازار مانند سانتافه) بوده است.

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

وی با توجه به اینکه جی4 در کلاس خودروهای اس.یو.وی است، اضافه کرد: در سال 2016 میلادی 25 میلیون دستگاه خودرو در سگمنت سی.یو.وی و چهار و 200 دستگاه در سگمنت اس.ی.وی تولید و عرضه شده است.

براساس این گزارش، رکستون جی4 از نظر طول، حدود چهار متر و ۸۵ سانتی است و ارتفاع آن بیش از یک متر و 80 سانتی متر می باشد.

از نظر امکانات این خودرو به ۹ کیسه هوا، رادار خطی، رادار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری، سیستم ضد واژگونی، پشت آمپر نیمه دیجیتال با امکان انتخاب نوع طرح، تودوزی چرم، ۷ صندلی، گرمکن صندلی های جلو و عقب، سردکن صندلی های جلو، گرمکن فرمان، سیستم تهویه دوگانه، سیستم تهویه ردیف سوم و کمپرس کولر مستقل، رینگ های ۲۰ اینچی، تنظیم سه حالته وضعیت دیفرانسیل، سنسور نور، سنسور باران، شستشوی اتوماتیک شیشه های جلو، سانروف، خروجی دوشاخه برق ۲۲۰V با توان ۲۰۰W، استارت دکمه ای، حافظه صندلی راننده، آینه های تاشو برقی، دوربین ۳۶۰ درجه ۲D و ۳D، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نوربالای اتوماتیک، آینه وسط حساس به نور، درب صندوق برقی، زاپاس مشابه به لاستیک های اصلی، کروزکنترل و ... مجهز شده است.

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

«رکستون جی4» آمد+قیمت و زمان عرضه

این گزارش می افزاید: رکستون جی4 با قیمتی کمتر از 350 میلیون تومان به بازار داخلی کشور عرضه خواهد شد و در حال حاضر پیش ثبت نام این خودرو از سوی گروه صنعتی رامک خودرو آغاز شده است.

زمان فروش یا پیش فروش رسمی این خودرو نیز به زودی اعلام خواهد شد.

یادآور می شود رونمایی از «سانگ یانگ رکستون جی4» با حضور سفیر کره جنوبی در ایران، معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، مدیران گروه صنعتی رامک خودرو، برخی فعالان صنعت خودروسازی، قطعه سازی و بانکی کشور در هتل نووتل تهران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟