رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی: خوزستان جزو پنج استان برتر رشته اسلالوم است


رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی: خوزستان جزو پنج استان برتر رشته اسلالوم است

اهواز - ایرنا - رییس کمیته اسلالوم فدراسیون اتومبیلرانی گفت: اتومبیلرانی خوزستان در رشته اسلالوم نسبت به 2 سال گذشته 60 درصد رشد داشته و هم اکنون جزو پنج استان برتر کشور است.

محسن جعفری روز شنبه در حاشیه رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور در اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در چند سال اخیر شاهد افت 60 تا 70 درصدی اسلالوم برخی از استان های کشور هستیم در حالی که وضعیت این رشته در خوزستان رو به پیشرفت است و در بسیاری از رقابت ها عنوان های برتر به اتومبیلرانان خوزستانی تعلق می گیرد.
وی به هزینه های بالای این رشته و حمایت مسئولان خوزستان از رشته اتومبیلرانی اشاره کرد و گفت: درخشش اتومبیلرانان خوزستان در میدان های مختلف، احساس نیاز این رشته را به یک پیست بزرگ تر در این استان دوچندان می کند لذا امیدواریم این موضوع برطرف شود.
وی ادامه داد:در گذشته بانوان خوزستان در این رشته جایگاه خوبی در سطح کشور نداشتند و از سایر استان ها عقب تر بودند اما عملکرد آنها در رقابت های امروز نشان داد که این رشته به خوبی در بین بانوان گسترش پیدا کرده است.
جعفری با بیان اینکه وضعیت رشته اسلالوم در دو سال اخیر با وجود رانندگان مطرح و خوبی که داریم بسیار بهتر شده افزود: آخرین مرحله رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور که در اهواز برگزار شد از نظر پیست و چیدمان مسیر مسابقه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و شاهد ثبت رکوردهای خوبی از شرکت کنندگان بودیم.
وی گفت: این رقابت ها نسبت به مراحل گذشته از میزبانی بهتری برخوردار بود و همه اتومبیلرانان از این موضوع احساس رضایت داشتند. خوشبختانه هر چه به جلو حرکت می کنیم رانندگی شرکت کنندگان بهتر می شود و امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران کشور در رقابت های بین المللی باشیم.
ابراهیم جوانمردی رییس هیات اتومبیلرانی خوزستان نیز گفت: اتومبیلرانان استان در این مسابقات پنج عنوان برتر کسب کردند که نسبت به دوره های گذشته راضی کننده است.
وی به قهرمانی مجید فتحی در کلاس آزاد این رقابت ها اشاره کرد و افزود: این اتومبیلران خوزستانی
که پیراهن تیم ملی را بر تن دارد در راند نهایی مسابقات با چهار ثانیه نسبت به نفر دوم، بر سکوی نخست قرار گرفت و باعث شور و هیجان در بین تماشاگران شد.
جوانمردی در ادامه به عملکرد بانوان خوزستان در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان نسبت به استان های دیگر عقب تر هستیم اما با درخشش سرور دستگاهی توانستیم بر روی سکو قرار بگیریم. همچنین عنوان کاپ اخلاق این رقابت ها در بخش بانوان به سمیرا قلک زاده دیگر اتومبیلران خوزستان رسید.
مرحله نهایی رقابت های اسلالوم قهرمانی کشور روزهای 28 تا 30 دی در پنج کلاس ویژه آقایان و بانوان در پیست بین المللی غدیر اهواز برگزار شد که در پایان اتومبیلرانان خوزستانی صاحب 2 نشان طلا، یک نقره و 2 برنز شدند.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق