1کشته و 7 مصدوم در تصادف جاده اردبیل،پارس آباد+عکس


1کشته و 7 مصدوم در تصادف جاده اردبیل،پارس آباد+عکس

بر اثر برخورد یک دستگاه سمند با یک دستگاه پژو در جاده پارس آباد،اردبیل یک نفر جان خود را از د ست داد و 7 نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،‍ ساعت 7 صبح روز شنبه در جاده اصلی پارس آباد،اردبیل دو خودروی پژو و تاکسی سمند بین راهی در نزدیکی روستای صلوات تصادف کردند که متاسفانه یک سرنشین خودروی سمند که گفته می شود مامور راهنمایی و رانندگی بود جان خود را از دست داد و ۷ نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

در این سانحه رامین رفیعی مداح سرشناس اردبیلی مصدوم شد که بدین منظور امروز مادحین اتابک عبدالهی،حنیفه قلیزاده و سیامک اصلانی و جمعی از حسینیان جهت عیادت وی در بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهرستان مشگین شهر حضور یافتند.

فتاحی رییس پلیس راه استان اردبیل در این باره گفت:در پی انحراف از خط وسط خودرو سمند و ورود به حریم لاین مقابل، دو خودرو با یکدیگر تصادف کرده و یکی از سرنشینان در محل حادثه جان خود را از دست می دهد.

وی افزود:علت اصلی حادثه انحراف خودرو و عدم رعایت قوانین با وجود خیس و لغزنده بودن جاده است و انتظار می رود در فصل زمستان و با بارش برف و باران رانندگان قوانین را رعایت کرده و با احتیاط تردد کنند.

به گزارش ارس تبار،جاده اردبیل مغان که از جاده های مرگبار استان اردبیل محسوب می شود تاکنون شاهد چندین تصادف منجر به فوت در این مسیر بودیم.

1کشته و 7 مصدوم در تصادف جاده اردبیل،پارس آباد+عکس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز 1403/02/06