بازداشت مرد موتور سوار آزارگر / آغاز تحقیقات پلیسی


بازداشت مرد موتور سوار آزارگر / آغاز تحقیقات پلیسی

مرد جوانی که با اغفال دانش‌آموزان آنها را به اطرف تهران برده و مورد آزار و اذیت قرار داده بود، بازداشت شد.این مرد جوان از مدتی قبل با حضور در مقابل مدارس پایتخت پسران دانش‌آموزانی که بین 10 تا 15 سال سن داشتند را اغفال کرده و آنها را مورد اذیت و آزار قرار داده بود.

به گزارش فانوس ،شگرد این مرد شیطان‌صفت به نحوی بود که با مراجعه به دانش‌آموز مدعی می‌شد که یک گلدان را خریده و قصد دارد گلدان را به خانه مادربزرگ خود ببرد اما به تنهایی نمی‌تواند این کار را انجام دهد و نیاز به کمک دارد.

این فرد در نهایت دانش‌آموزان را سوار بر موتورسیکلت یا خودروی پراید می‌کرده و آنها را به کانال آبی در حوالی تهران برده و مورد آزار و اذیت قرار می‌داد و در نهایت رها می‌کرد.تاکنون پنج دانش‌آموز که توسط این شیطان‌صفت مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، از این متهم شکایت کرده‌اند.

این متهم در اظهارات اولیه با قبول آزار و اذیت این پنج دانش‌آموز مدعی شده که به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و توهمات ناشی از آن دست به کار زده است.

این مرد با دستور قاضی سهرابی؛ بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شده و تحقیقات از وی توسط مأموران اداره شانزدهم پلیس اگاهی پایتخت ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان