تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Black Panther
مدت زمان زیادی تا اکران اولین قسمت از فیلم Black Panther نمانده است. بازاریابی آن همچنان به طور گسترده‌ای در جریان بوده و به تازگی ویدیویی جدید از این فیلم منتشر شده است. در این تریلر جدید از فیلم پلنگ سیاه (Black Panther)، کاراکترهای مکمل بیشتری نیز به چشم می‌خورد.

در این تریلر کاراکتر Zuri با بازی فارست وایتاکر و همچنین ناکیا با بازی لوپیتا نیونگو در حال رانندگی در کره و خواهر T’Challa یا همان بلک پنتر یعنی Shuri نیز با بازی لتیتا رایت دیده شده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ اکران انیمیشن شگفت انگیزان ۲ مشخص شد

این تبلیغ تلویزیونی سعی می‌کند یک ابرقهرمان جدید را برای Avengers در ذهن افراد تداعی کند. به علاوه‌ی صحنه‌های تعقیب و گریز اتوموبیل که پیش‌تر نیز دیده شده است.

فیلم سینمایی Black Panther در ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۹۶) به روی پرده خواهد رفت. همچنین فیلم Avengers: Infinity War در ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۹۷) اکران می‌شود.

از دیگر فیلم‌های مارول که در آینده اکران خواهد شد، می‌توان به Ant-Man and the Wasp در تاریخ ۶ جولای ۲۰۱۸ (۱۵ تیر ۹۷)، فیلم Captain Marvel در تاریخ ۸ مارس ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۹۷)، چهارمین قسمت از فیلم Avengers در ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۹۸)، دنباله Spider-Man: Homecoming در ۵ جولای ۲۰۱۹ (۱۴ تیر ۹۸) و Guardians of the Galaxy Vol. 3 در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.

در زیر می‌توانید تریلر فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) را تماشا کنید و از دیدن آن لذت ببرید.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به بهترین فیلم های ۲۰۱۷ بهترین سریال های ۲۰۱۷

.

منبع: comicbook


حتما بررسی کنید: حراج پایان فصل بانی مد (فروشگاه پوشاک جین وست)


تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Black Panther
برچسب ها Black Pantherبلک پنترسینمامارول