باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا


باغ نانگ نوچ پاتایا | اگر تاکنون تجربه بودن در یک باغ استوایی را نداشته‌اید، یا اگر فضای سبز و پر از درختان این منطقه را تجربه نکرده‌اید، ما توصیه می‌کنیم که بازدید از باغ استوایی نانگ نوچ را از دست ندهید. این باغ به‌عنوان یکی از جاذبه‌های اصلی کشور تایلند و سواحل پاتایا است که گردشگران فرصت دیدن آن را از دست نمی‌دهند.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

اگر تاکنون تجربه بودن در یک باغ استوایی را نداشته‌اید، یا اگر فضای سبز و پر از درختان این منطقه را تجربه نکرده‌اید، ما توصیه می‌کنیم که بازدید از باغ استوایی نانگ نوچ را از دست ندهید. این باغ به‌عنوان یکی از جاذبه‌های اصلی کشور تایلند و سواحل پاتایا است که گردشگران فرصت دیدن آن را از دست نمی‌دهند.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

کوله‌پشتی: باغ استوایی نانگ نوچ (Nong Nooch Garden) یک مجموعه زیبا از درختان مختلف است که در وسعت 4/2 کیلومترمربع ساخته شده است. زیبایی‌های این پارک به حدی است که می‌توانید به‌راحتی تمام طول روز خود را در آن بگذرانید. در این باغ بزرگ نمایشگاه‌های فرهنگی روزانه، رستوران‌ها و تفریحگاه و همچنین یک منطقه وسیع که باغ‌های ممتاز آن را نمایش می‌دهد، وجود دارد.

قدم زدن در اوقات فراغت در باغ استوایی نانگ نوچ و در قسمت گیاه‌شناسی آن به‌مانند سفر به سراسر دنیا و دیدن گونه‌های گیاهی آنهاست. در این باغ نمونه‌هایی معروف باغ فرانسوی قرن 17 و یا باغ رنسانس اروپایی وجود دارد که جذابیت بسیاری برای گردشگران دارد. به‌طور مشابهی، باغ‌هایی خاص از گونه‌های مختلف گیاهی مانند کاکتوس و گیاهان ساحلی، باغ کودک ارکیده، باغ نخل‌های گرمسیری، بونسای و باغ‌های تپه‌ای در این پارک بزرگ وجود دارد.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

با توجه به چشم‌انداز وسیع باغ گرمسیری نانگ نوچ، بعید است که شما تنها با استفاده از قدم زدن به بازدید کامل از آن برسید. ایده خوب این است که یک دوچرخه اجاره کنید و بخش‌های مختلف باغ را بی‌درنگ بررسی کنید. توجه داشته باشید که تعلل شما می‌تواند حسرت زیادی به همراه داشته باشد. تصور کنید بازدید از بزرگ‌ترین مجموعه کشور تایلند، یعنی باغ پرورش گل‌های ارکیده با بیش از 670 گونه بومی و هیبریدی را از دست بدهید؛ ناراحت‌کننده نیست؟!

در همین حال، باغ فرانسوی با طراحی متقارن و بوته‌های کاملاً آرایش شده که پس از باغ‌های ورسای مدلسازی شده است، یکی دیگر از نکات برجسته باغ استوایی نانگ نوچ است. یکی دیگر از ویژگی‌های این باغ، خیابان سایه دارد Skywalk است که حدود 1/1 کیلومتر طول دارد و از باغ چشمه، باغ اروپا، باغ نخل گرمسیری، تپه پروانه و باغ استون هنج عبور می‌کند.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

غیر از باغ‌های گیاه‌شناسی که در این باغ برگزار می‌شود، مراسم‌های بومی روزانه نیز در آن برگزار می‌شود که شامل پخش موسیقی سنتی تایلندی، اجرای درام باستانی و موی تای می‌شوند. اگر قصد بازدید از باغ نانگ نوچ را دارید، می‌توانید از 9 صبح تا 17 عصر به آنجا مراجعه کنید. این باغ در کیلومتر 163 سوخومویت در بزرگراه سوم قرار دارد.

منبع: www.bangkok.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق