اینستاگرام رضا صادقی، بخند دختر زیبای من


اینستاگرام رضا صادقی، بخند دختر زیبای من

رضا صادقی خواننده محبوب همیشه برای دخترانش نامه می نویسد. او این بار با انتشار عکسی از تیارا اولین دخترش، برایش از خوبی های زندگی نوشته است.

نی نی بان، گروه رسانه های اجتماعی: رضا صادقی خواننده محبوب همیشه برای دخترانش نامه می نویسد. او این بار با انتشار عکسی از تیارا اولین دخترش، برایش از خوبی های زندگی نوشته است:« بخند دختر زیبای من خدا شاهد لبخند توست . تو که نشانه تمام خوبیهاى زندگى هستى . براى هـیچکس مرگ و نیستى ارزو نکن حتى دشمنت که دعاى نحس ، جواب نحس دارد . موهـاى تو نشانه رقص باد است دخترم با نسیم برقص و بخند و موهـایت را رها کن .»

اینستاگرام رضا صادقی، بخند دختر زیبای من

رضا صادقی در ادامه این متن با احساس نوشته است:« نترس از نگاه گرگى که به طمع خون تو در کمین است ، لبخند تو قدرت توست.بخند دختر زیباى من و خدایت را به لحظه هاى شادت دعوت کن ، گریه هایت با من ... فریاد بزن زنده باد زندگى ، زنده باد انسانیت ، زنده باد شعور ، زنده باد تفکر .... موجهـا زیر قدمهایت با تو میرقصند و خدایت لبخند میزند و من ذوقى دارم از شادابى تو تا حد کودکى .... براى حقارت تفکر و نگاه کسى جهانت را محدود نکن ، پرواز کن تا خود خورشید .... تقدیم به دخترانم ، تیارا ، ایران ، ویانا و همه دختران زیباى سرزمینم.» رضا صادقی پدر سه دختر است.

اینستاگرام رضا صادقی، بخند دختر زیبای من

تیارا، ویانا و ایران. ایران همان نوزادی است که چند وقت پیش خبر سر راه گذاشتنش سر و صدای زیادی به پا کرد و رضا صادقی او را به فرزندخواندگی قبول کرد و اسمش را ایران گذاشت.
برای مشاهده صفحه رسمی رضا صادقی در اینستاگرام اینجا را کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی