نجات جان 7 صیاد در آبهای دریای عمان


نجات جان 7 صیاد در آبهای دریای عمان

با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی MRCC بندر چابهار و همکاری دریادلان نیروی دریایی ا.ج.ا.ا، در یک عملیات 24 ساعته، تعداد 7 نفر صیاد یک موتورلنج صیادی که به دلیل آبگرفتگی در هوای نامساعد در دریای عمان در حال غرق شدن بود، نجات یافتند.

‌به گزارش ایسنا-‌ سیدحسن ابراهیمی معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر چابهار MRCC، در تاریخ 1. 11. 96، به محض دریافت گزارش اضطرار شناور صیادی که به دلیل آبگرفتگی در هوای هوای نامساعد و طوفانی، در فاصله 70 مایلی و با 7 نفر خدمه در حال غرق شدن بود، نسبت به فعال کردن طرح جستجو و نجات اقدام و با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و در یک عملیات 24 ساعته، همه سرنشینان شناور مضطر نجات یافته و تحویل قایق ناجی در بندر چابهار شدند.

بر اساس این گزارش همه سرنشینان و خدمه نهایتاً در ساعت 00: 16 با پایان این عملیات 24 ساعته در صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

مرکز جستجو و نجات دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، به همه دریانوردان و صیادان محترم توصیه می نماید که قبل از عزیمت به دریا، برای دریافت اطلاعات هواشناسی و وضعیت دریا، با شماره تماس 05435321415 تماس حاصل نمایند و همچنین تجهیزات کامل ایمنی و ناوبری از قبیل جی پی اس، لایف رفت، حلقه نجات و جلیقه نجات به تعداد خدمه، بهمراه داشته باشند.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا