کارهای دردسرساز در هتل


دردسر در هتل | اقامت در هتل یکی از مراحل و بخش های مهم سفر را تشکیل می دهد. تجربه و جمع آوری نظرات مسافران از اقامت در این اماکن اقامتی مارا به نتایجی عجیب ولی مهم رساند کارهایی مانند پرت شدن از ارتفاع، تمام شدن بودجه مسافرت، بیماری و مورد سوء قصد قرارگرفتن از جمله مواردی است که در این مطلب شما را با کارهایی که شمارا با این موارد دردسر آفرین...

این کارها شما را در هتل دچار دردسر می کند

اقامت در هتل یکی از مراحل و بخش های مهم سفر را تشکیل می دهد. تجربه و جمع آوری نظرات مسافران از اقامت در این اماکن اقامتی مارا به نتایجی عجیب ولی مهم رساند کارهایی مانند پرت شدن از ارتفاع، تمام شدن بودجه مسافرت، بیماری و مورد سوء قصد قرارگرفتن از جمله مواردی است که در این مطلب شما را با کارهایی که شمارا با این موارد دردسر آفرین هستند را یادآور شویم.

کارهای دردسرساز در هتل

تکیه دادن به پنجرهای اتاق هتل
داستان های زیادی در این باره در اخبار گفته شده است.در ماه ژوئن 2011 ؛یک دختر بچه ی 2 ساله از پنجره ی هتل مینه سوتا هینکلی به پایین سقوط کرد.از این حادثه جان سالم به در برد اما در شرایط بد و بحرانی به بیمارستان انتقال پیدا کرد.در همان هفته در هتل دیگری پنل های شیشه ای بالکن به یکباره شکسته شده و 4نفر هم مجروح شده بودند.اخیرا هم فردی از طبقه ششم هتل سفارت به پایین افتاده و جراحات زیادی برداشته است.

می توانید نتایج این اتفاقات را در گوگل هم ببینید.این حوادث تنها برای هتل نیست، بلکه در هر ساختمان بلندی اتفاق افتادن این حوادث دور از ذهن نیست پس حواستان را جمع کنید.


کارهای دردسرساز در هتل

تراشیدن هزینه های اضافی
در خواست های ناآگاهانه شما در مورد فراهم آوردن امکاناتی در اتاقتان باعث افزایش هزینه های هتل می شود که از بودجه ی شما خارج است.مثلا ممکن است یکسری مواد غذایی در یخچال هتل گذاشته شود.هزینه ی آن قطعا در صورت حساب آورده می شود.اگر تمایلی به استفاده از این مواد غذایی ندارید در همان ابتدا اعلام کنید.


کارهای دردسرساز در هتل

استفاده از ظروف شیشه ای نشسته داخل اتاق
ظروف شیشه ای در اتاق هتل برای استفاده شما قرار داده شده است ممکن است توسط خدمه شسته نشده باشد یا تمیز نشده یاشدوپس برای اطمینان بیشتر قبل از استفاده خودتان آنها را تمیز بشورید حتی اگر در بهترین هتل هستید و از تمیزی اتاق ها و وسایل اطمینان دارید.


کارهای دردسرساز در هتل

آشکار شدن شماره اتاق خود
یکی از نکته های ایمنی در هتل حفظ اطلاعات شخصی است. زمانی که در جلوی میز برای گرفتن کلید اتاق خود هستید، شماره اتاق را برای عموم که در انجا هستند آشکار نسازید، مخصوصا اگر خانمی تنها هستید، زیرا در جلوی میز هتل هر نوع آدمی می تواند وجود داشته باشد که فهمیدن اتاق شما به ضرر شما تمام شود.


کارهای دردسرساز در هتل

چشم پوشی بر روی از نظرات سایر مسافرها
ممکن است به طور اتفاقی در اتاق با سوسک ،فرش کثیف و ... برخورد کنید. اما برای اینکه در مورد هتل مطمئن شوید، نظر اشخاصی که قبلا آنجا بوده اند را مطالعه کنید، زیرا این اشخاص بدون قصد و قرضی نظر خود را نسبت به هتل می گویند.

لینک مطالب: www.independenttraveler.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»