نمایشگاه «کاربردی های معناگرا» در خانه هنرمندان برپا می شود


  نمایشگاه «کاربردی های معناگرا» در خانه هنرمندان برپا می شود

خبرگزاری شبستان: شبنم عمانی از برپایی نمایشگاه «کاربردی های معناگرا» خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که از 28 دیماه تا 6 بهمن در خانه هنرمندان برپاست 43 اثر از هنرمندان سفالگر به نمایش در می آید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، نشست هیئت‌مدیره انجمن هنرمندان سفالگر ایران با حضور شبنم عمانی و لیلا نادی زاده عضو هیئت مدیره، فرزاد فرجی نایب رییس انجمن و عضو عالی شورای عالی خانه هنرمندان پیش از ظهر امروز چهارشنبه 4 بهمن در خانه هنرمندان برگزار شد.

شبنم عمانی، دبیر کمیته نمایشگاهی انجمن سفالگر ایران و عضو هیات مدیره این انجمن از برپایی نمایشگاه «کاربردی های معناگرا» خبر داد و گفت: در نمایشگاه رویداد کاربردهای معناگرا در خانه هنرمندان 43 اثر به نمایش در آمده که 30 از منتخبان فراخوان و 13 اثر از هنرمندان مدعو است.

وی افزود: در نمایشگاه «کاربردی های معناگرا» هنرمندان نگاه تازه ای به کاربردهای دارند و نگاه دوباره ای به هر شی معنادار دارند.

عمرانی همچنین گفت: انجمن هنرمندان سفالگر ایران در سال 97 دو نمایشگاه دارد که به صورت رویدادهای متفاوت پیش بینی شده است وقتی در هیئت مدیره به نظر نهایی برسند به اطلاع می رسد.

لیلا نادی زاده عضو هیئت مدیره و رییس کمیته اطلاع رسانی انجمن هنرمندان سفالگر ایران نیز گفت: این مجموعه از پنج کمیته تشکیل شده است که هر کدام از وظایف خود را به اعضا می دهد، تمامی تصمیم گیری ها بر عهده تک تک اعضا می باشد، تصمیم کار صرفا برای این است که سرفصل کارها مشخص شود و وظیفه هر فرد مشخص باشد، کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سعی کرده است تصمیمات هیئت مدیره را به صورت شفاف برای اعضا با تهیه و طراحی چاپ و پوستر و عکس و فیلم بیان کند.وی افزود: کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی سعی کرده است از ظرفیت تمامی رسانه ها و شبکه های اجتماعی برای اطلاع رسانی استفاده کند، این کمیته همچنین در حال طراحی رویدادهای فرا انجمنی برای داشتن یک زبان مشترک با سایر انجمن هاست.

پایان پیام/32

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت‌کوین سقوط کرد