به احتمال بسیار زیاد دنباله‌ای برای فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle ساخته خواهد شد


به احتمال بسیار زیاد دنباله‌ای برای فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle ساخته خواهد شد

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در چند هفته اخیر و در باکس‌آفیس، موفقیت‌هایی فراتر از انتظار کسب کرده است. همین موضوع به خودی خود احتمال ساخته شدن دنباله‌ای بر این فیلم را بالا برده بود و حالا صحبت‌های رئیس هیئت مدیره سونی، این احتمال را به قطعیت نزدیک‌تر کرده است. شاید کمتر کسی می‌توانست...

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در چند هفته اخیر و در باکس‌آفیس، موفقیت‌هایی فراتر از انتظار کسب کرده است. همین موضوع به خودی خود احتمال ساخته شدن دنباله‌ای بر این فیلم را بالا برده بود و حالا صحبت‌های رئیس هیئت مدیره سونی، این احتمال را به قطعیت نزدیک‌تر کرده است.

شاید کمتر کسی می‌توانست پیشبینی کند که جومانجی با چنین قدرتی به هالیوود برگردد. فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle که در واقع هم بازسازی فیلم Jumanji محصول سال 1995 است و هم دنباله‌ای بر آن فیلم محسوب می‌شود، تاکنون توانسته در عرض تنها 3 هفته، با فروشی بالغ بر 319میلیون دلار آن هم تنها در خاک آمریکا، بیشتر از فیلم‌هایی مانند Justice League و Thor: Ragnarok در خاک این کشور، فروش داشته باشد. درست از 3 هفته پیش که فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle جای جدیدترین شماره از مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان یعنی فیلم Star Wars: The Last Jedi را در صدر جدول گرفت، تاکنون از صدر جدول تکان نخورده است و در واقع در سال 2018، هنوز هیچ فیلمی نتوانسته صدر جدول باکس‌آفیس را از چنگ Jumanji: Welcome to the Jungle درآورد.

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle که در جلب رضایت منتقدان و همین‌طور فیلم‌بازان چندان هم موفق نبوده، داستان 4 دوست با بازی «دوین جانسون» (Dwayne Johnson)، «کوین هارت» (Kevin Hart)، «کارن گیلن» (Karen Gillan) و «جک بلک» (Jack Black) را روایت می‌کند که وارد بازی ویدئویی به نام Jumanji می‌شوند و ماجراهای جالب و عجیبی را در این بازی ویدئویی تجربه می‌کنند. درواقع می‌توان گفت این فیلم، نسخه آپدیت شده و آپگرید شده فیلم دوست داشتنی Jumanji محصول سال 1995 است. البته حداقل براساس چیزی که در تریلرهای این فیلم مشخص بود، غیر از ایده اصلی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle دیگر شاهد شباهت خاصی بین این فیلم و نسخه سال 1995فیلم Jumanji نیستیم. مطمئنا اگر شما هم Jumanji سال 1995 را دیده باشید، قبول دارید که تمام جذابیت آن فیلم به رخ دادن اتفاقات عجیب و غریب در دنیای واقعی بود ولی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle با بردن بازیکنانش به دنیای مجازی، درواقع اصلی‌ترین فاکتور جذابیت Jumanji اورجینال را نادیده گرفته است.

به احتمال بسیار زیاد دنباله‌ای برای فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle ساخته خواهد شد

اما رئیس هیئت مدیره سونی یعنی «تام راتمن» (Tom Rothman) در صحبتی که اخیرا با The Wall Street Journal داشت از علاقه این استودیو برای ساخت دنباله‌ای بر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle گفت که البته این موضوع، همان‌طور که در ابتدا هم گفته شد، با توجه به موفقیت‌هایی که این فیلم کسب کرده است، کاملا قابل پیشبینی بود. اما نکته غیر قابل پیشبینی و قابل تاملی که در صحبت‌های راتمن وجود داشت، تاریخ اکران این دنباله بود. راتمن در صحبت‌های خودش از علاقه او و سونی برای اکران شدن دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در کریسمس سال 2019 خبر داد. اگر از طرفداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان باشید، احتمالا در جریان هستید که آخرین شماره از سه‌گانه حال حاضر جنگ ستارگان که در مجموع 9مین عنوان از این مجموعه به حساب می‌رود هم قرار است دقیقا در کریسمس سال 2019 اکران شود. شاید همزمان شدن اکران دنباله فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle با آخرین شماره از سه‌گانه کنونی جنگ ستارگان، زیاد هم کار هوشمندانه‌ای نباشد چون به هر حال هر دو فیلم مخاطب عام را هدف قرار داده‌اند و شاید به مبارزه طلبیدن جنگ ستارگان باعث شود جومانجی بعدی شکستی سنگین را تجربه کند. در هر صورت طبیعتا رئیس هیئت مدیره سونی بیشتر از ما به این مسائل فکر کرده است و اگر واقعا قصد دارد جومانجی جدید را همزمان با جنگ ستارگان جدید اکران کند، دلایل قانع کننده‌ای دارد.

در نهایت باید ببینیم آیا موفقیت‌های تجاری فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle در شماره‌های بعدی جومانجی هم تداوم خواهد داشت یا اینکه بازسازی جومانجی هم درست مانند بازسازی «آلیس در سرزمین عجایب» (Alice in Wonderland)، شروعی فراتر از حد انتظار و پایانی پایینتر از حد انتظار خواهد داشت.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
به احتمال بسیار زیاد دنباله‌ای برای فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle ساخته خواهد شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها