مطالبات ساکنان مسکن مهر ماهدشت در دستور کار است


مطالبات ساکنان مسکن مهر ماهدشت در دستور کار است

کرج - فرماندار کرج با تأکید بر رفع مشکلات مسکن مهر ماهدشت، گفت: مطالبات ساکنان این واحدها در دستور کار است.

به گزارش خبرنگار مهر، سیروس شفقی در بازدید از شهرک صنعتی ماهدشت که پیش از ظهر شنبه انجام شد، با اشاره به فعالیت مجموعه کارگاه‌های صنعتی شهرک ماهشدت از سال ۷۰ تاکنون، تبدیل و تجمیع این مجموعه‌های کارگاهی به شهرک صنعتی پیام ماهدشت علی‌رغم اینکه مراحل قانونی خود را طی کرده اما پروانه‌ای برای آن صادر نشده است.

وی با اشاره به اینکه تأمین مسائلی چون آب موردنیاز شهرک الزامی و حائز اهمیت است، افزود: باید از این پتانسیل و ظرفیت‌های موجود که توسط صنعتگران در این منطقه ایجادشده استفاده بهینه کرد.

فرماندار شهرستان کرج با تأکید بر لزوم ایجاد بستر لازم برای فعالیت صنعت گران و تولیدکنندگان، خاطرنشان کرد: بدون شک تأمین نیازها صنعت گران توسعه اشتغال و کاهش نرخ بیکاری شهرستان کرج و استان البرز را به همراه خواهد داشت.

شفقی در ادامه با تشریح مشکلات این منطقه، به وضعیت مسکن مهر ماهدشت اشاره و رفع مشکلات این منطقه را حائز اهمیت برشمرد و گفت: بدون شک ساکنان این شهرک مطالباتی دارند که رسیدگی به این درخواست‌ها در دستور کار قرار دارد.

تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز دراین‌باره بابیان اینکه ۱۰ هزار و ۴۴۴ واحد مسکونی در مسکن مهر ماهدشت ساخته‌شده است، تصریح کرد: شورای شهر ماهدشت چندین بار مصوب کرده که مسکن مهر را تحویل بگیرد تا خدمات لازم را به مردم ساکن این منطقه ارائه دهد.

وی بابیان اینکه برای تسریع درروند اجرایی اقدامات یادشده پیشنهاد شد ۱۰ درصد از اراضی مسکونی شهرک به شهرداری داده شود اما با موانع قانونی در این راستا مواجه شدیم، اظهار کرد: در شورا و شهرداری ماهدشت اختلافاتی است که باید در گام نخست این مشکلات برطرف شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز میزان جمعیت ساکن در مسکن مهر ماهدشت را ۳ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: مسکن مهر ماهدشت از زمان حضور بنده ۴ درصد پیشرفت مواجه شده است.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه در شهرک مسکن مهر ماهدشت شش مجموعه آموزشی و مدرسه پیش‌بینی‌شده که از این تعداد چهار مجموعه آموزشی به اتمام رسیده است، اظهار کرد: تاکنون سه مدرسه به بهره‌برداری رسیده و تحویل اداره کل آموزش‌وپرورش استان البرز داده‌شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟