افراد گوشت تلخ: 10 عادت رایج آدم های گوشت تلخ را بشناسید


افراد گوشت تلخ: 10 عادت رایج آدم های گوشت تلخ را بشناسید

برخی اوقات زندگی واقعا سخت می‌شود و گرفتار شدن در این سختی‌ها یا غرق شدن در آنها تنها نتیجه ممکن نیست. با این وجود، برخی افراد دچار ناامیدی شده و دربرابر بیشتر مسائل گوشت تلخ می‌شوند. اینکه به خودتان اجازه بدهید در زمره افراد گوشت تلخ قرار بگیرید برای سلامتی و آینده تان ناخوشایند است. در چنین وضعیتی منفی گرایی در هر حوزه از زندگی شما نفوذ...

برخی اوقات زندگی واقعا سخت می‌شود و گرفتار شدن در این سختی‌ها یا غرق شدن در آنها تنها نتیجه ممکن نیست. با این وجود، برخی افراد دچار ناامیدی شده و دربرابر بیشتر مسائل گوشت تلخ می‌شوند. اینکه به خودتان اجازه بدهید در زمره افراد گوشت تلخ قرار بگیرید برای سلامتی و آینده تان ناخوشایند است. در چنین وضعیتی منفی گرایی در هر حوزه از زندگی شما نفوذ می‌کند و تقویت مهارت قدرتمند بودن و شاد بودن در حوزه‌های مختلف در شما متوقف می‌شود. شما اتفاقات و ماجراهای ناخوشایندی را در زندگی تجربه می‌کنید چون در انتظار چیزی جز ماجراها و داستان‌های نامساعد نیستید.

افراد گوشت تلخ: 10 عادت رایج آدم های گوشت تلخ را بشناسید

در اینجا ۱۰ عادت رایج آدم های گوشت تلخ ، منفی نگر و بدبین را با هم می‌خوانیم. اگرچه شما شایسته نور و تلالوئی هستید که نمی‌توانید آن را ببینید، اما در ادامه شما را با عادت‌های ناخوشایند و بدخلقانه افراد عبوس و گوشت تلخ آشنا می‌کنیم.

۱. بیشتر افراد گوشت تلخ به دیگران اهمیت نمی‌دهند و غافل هستند

افراد گوشت تلخ به دیگران اهمیت نمی‌دهند. آنها در غفلت هستند و علنا هیچ توجهی به آن عده‌ای که به آنها آسیب می‌زنند نشان نمی‌دهند. متاسفانه، بیشتر افراد گوشت تلخ خشم خود را به کسانی که هنوز به آنها صدمه‌ای نزده‌اند نیز عمومیت می‌دهند. فرد گوشت تلخ همیشه تصور می‌کند که باید به دیگران تسلط داشته باشد. این افراد همواره به دیگران حمله می‌کنند و اغلب سهوا موجب درد و ناراحتی دیگران می‌شوند.

مطلب مرتبط: ۵ عادت آدم‌های تلخ

۲. آدم های گوشت تلخ حسود هستند

حسادت در بیشتر موارد خوشایند نیست زیرا نامهربانی و تلخی را در ما به‌وجود می‌آورد. حسادت اساسا یکی از عادت‌های کودکانه‌ای است که باید مانع از آن شویم. جهان هستی بازتابی از احساسات ما است و به همین دلیل به هنگام خشم و تلخی باید افکار و عقایدمان را تغییر دهیم. بجای اینکه به یک فرد گوشت تلخ تبدیل شوید بهتر است برای به‌دست آوردن چیزهایی که می‌خواهید اقدام کنید.

۳. کینه و نفرت را درونشان پرورش می‌دهند

بیشتر افراد گوشت تلخ هرگز نمی‌بخشند یا حتی فراموش نمی‌کنند. آنها معمولا تمامی کارهای اشتباهی که دیگران در رابطه با آنها انجام داده‌اند را ثبت و در ذهنشان بایگانی می‌کنند. این رفتار هم یکی از عادت‌های دوران نوجوانی آنها است که تنها اوضاع را به وخامت می‌برد و موقعیتی که فرد گوشت تلخ در آن قرار دارد را کاملا ناخوشایند می‌سازد.

مطلب مرتبط : ۵۰ نشانه که رابطه شما سمی است و باید خودتان را نجات دهید

۴. بیشتر افراد گوشت تلخ نق نقو کسانی هستند که به دنبال جلب توجه دیگرانند

فرد گوشت تلخ اغلب می‌خواهد تا توجه دیگران را به خود جلب کند. آنها این نیاز را در خود احساس می‌کنند که رفتاری دراماتیک و نمایشی داشته باشند یا اینکه ملودرامی را اجرا کنند تا تصویر ذهنی دیگران از خودشان را آنطور که خودشان میخواهند شکل دهند. اگر شما واقعا نیاز به دریافت توجه از سمت دیگران دارید، تلاش کنید و سخت کار کنید و اجازه دهید تا صدای کردارتان بلندتر از گفتارتان باشد.

۵. افراد گوشت تلخ بر جوانب منفی متمرکز می‌شوند

بیشتر افراد گوشت تلخ بر نقاط منفی متمرکز می‌شوند و بجای آنکه حقیقت کلی را کشف کنند، از تجربه‌های کوچکشان برای نتیجه گیری استفاده می‌کنند. زندگی مثبت تر خواهد بود اگر پذیرش شما در برابر تغییر و شکست‌ها بیشتر شود و ناامیدی‌های خود را به دیگران نشان ندهید.

۶. آنها سطح استانداردهای دیگران را بالاتر از استانداردهای خودشان قرار می‌دهند

بیشتر افراد گوشت تلخ از حضور افراد پیرامون خود ناراضی و ناراحت هستند. آنها همواره شکایت می‌کنند که دیگران نسبت به آنها غیر منصفانه رفتار می‌کنند و آنها هستند که با دیگران رعایت انصاف و عدالت را بجای می‌آورند. آنها برای همه افراد به استثنای خودشان استانداردها و معیارهای سفت وسختی دارند و هرگز دوبار به این مسئله فکر نمی‌کنند که چرا ممکن است که دیگران در حق آنها بی‌انصاف باشند. افراد گوشت تلخ اغلب تصور می‌کنند که دیگران به همدلی کمتری نیاز دارند و باین ترتیب همیشه حق به جانب هستند.

مطلب مرتبط : ۱۲ کار که افراد سمی انجام می‌دهند و نحوه برخورد با آن‌ها

۷. افراد گوشت تلخ کنترل کمتری بر زندگی خود دارند

بیشتر افراد گوشت تلخ فکر می‌کنند که هیچ قدرت و حاکمیتی بر زندگی خود ندارند و به همین دلیل معتقد هستند که هیچ کنترلی بر ناملایمات و جنبه‌های منفی زندگی ندارند. این نگرش کاملا اشتباه است و چنین تصوری در طولانی مدت خسارات و آسیب‌های جدی به همراه خواهد داشت. هرچه فرد تصویر ذهنی قوی تری از خود داشته باشد و بر اساس آن هدایت کشتی زندگی را در دستان خود ببیند، بهتر قادر به ساختن یک زندگی مناسب و خوشایند برای خود خواهد بود.

۸. افراد گوشت تلخ به وجود زمانی برای رسیدن شادی معتقد هستند

بیشتر افراد گوشت تلخ قلبا معتقد هستند که در زمانی مشخص در زندگی خود به شادی دست خواهند یافت. زندگی خود را در حالت توقف نگه ندارید و با خودتان فکر نکنید که زندگی بطور غیرمنتظره‌ای تغییر خواهد کرد.

۹. آنها هرچیزی که سر راهشان ظاهر می‌شود را اغراق می‌کنند

افراد گوشت تلخ عاشق این هستند که به هنگام روبه‌رو شدن با مشکلات سخت و طاقت فرسا از کاه کوه بسازند و اغراق کردن و بزرگنمایی یکی از عادت‌های رایج در میان آنها است. اغراق و بزرگنمایی الگوی فکری افراد منفی نگر است.

۱۰. افراد گوشت تلخ برای تمام آنچه که دارند شکرگزار نیستند

بیشتر افراد گوشت تلخ برای زندگی خود و آنچه که دارند شکرگزار و قدردان نیستند. این نگرش محدود‌کننده می‌تواند تغییراتی جدی در زندگی و شادی سلامت ذهنی به همراه داشته باشد. این نگرش به شدت منفی است و خساراتی جدی را به گونه‌ای جبران ناپذیر به تصاویر ذهنی وارد می‌کند.

ترجمه: تحریریه سایت کسب و کار بازده – فاطمه یحیی

منبع: themindsjournal

افراد گوشت تلخ: ۱۰ عادت رایج آدم های گوشت تلخ را بشناسید

مطالب مرتبط
طرز تهیه پاستا نیوکی با سیب زمینی شیرین و فندق
۱۰ نشانه بیماری خود ایمنی و راه مقابله با آن
طرز تهیه چیز کیک کاراملی نمکی
طرز تهیه فلافل با سس بوفالو که واقعا لذیذ است
خواص روغن قهوه: ۱۵ فایده روغن اسانس قهوه و کاربرد آن
۱۳ روش برای درک بهتر روانشناسی کودک شما
۱۰ کشور با بیشترین میزان مصرف سیگار در جهان
کنترل خشم: ۱۰ روش ساده برای مدیریت خشم
۲۰ بازی روانشناسی جذاب و عجیب که حتما باید انجام دهید
۵۰ راه دستیابی به موفقیت در زندگی
۱۰ بدترین حملات باج افزارها تا ۲۰۱۷
۲۵ عجیب ترین کاریکاتور افراد مشهور که حیرت انگیز هستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!