نفرات برتر مسابقات فوتبال رومیزی استان کرمان معرفی شدند


نفرات برتر مسابقات فوتبال رومیزی استان کرمان معرفی شدند

کرمان - ایرنا - رئیس کمیته فوتبال رومیزی (فوتبال دستی) استان کرمان گفت: مسابقات فوتبال رومیزی قهرمانی این استان امروز (شنبه) باحضور 50 شرکت کننده در کرمان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

محمدرضا آزادآور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ورزشکارانی از شهرستان های کرمان، رفسنجان، سیرجان و جیرفت در این مسابقات حضور داشتند افزود: مسابقات فوتبال رومیزی قهرمانی استان کرمان امروز در 2 بخش انفرادی و دوبل آقایان در مجموعه تفریحی و ورزشی نوتریکای این شهر برگزار شد.
وی تصریح کرد: در پایان این مسابقات آریا رحیمی رتبه نخست، امیر رحیمی در جایگاه دوم و حسین پیرمرادی مقام سوم بخش انفرادی این دوره از رقابت ها را بدست آوردند.
رئیس کمیته فوتبال رومیزی (فوتبال دستی) استان کرمان گفت: در بخش دوبل نیز تیم 2 نفره آریا رحیمی و مسلم آذرافزا در جایگاه نخست، سلمان باقری و حمید زید آبادی در رتبه دوم و امیر رحیمی و حسین پیرمرادی حائز مقام سوم این مسابقات شدند.
وی افزود: علی رنجبر از شهرستان رفسنجان با 13 سال سن و کسب مقام پنجم این دوره از رقابت ها از طرف کمیته برگزاری مسابقات فوتبال رومیزی قهرمانی استان کرمان، به عنوان پدیده انتخاب شد.
آزادآور همچنین ضمن تقدیر از ورزشکاران حاضر در این مسابقات گفت: سطح مسابقات بسیار بالا بود و در پایان این رقابت ها به نفرات برتر جوایزی نقدی اهدا شد.
مجموعه تفریحی ورزشی‌ نوتریکا کرمان حامی و اسپانسر این دوره از مسابقات فوتبال رومیز قهرمانی استان کرمان بود.
مسابقات فوتبال رومیز در سه رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و در 2 بخش بانوان و آقایان در لیگ های حرفه ای از جمله لیگ های برتر، دسته یک، دسته 2 و منطقه ای برگزار می ‌شود.
استان کرمان در سال جاری یک نماینده در لیگ برتر و یک نماینده در لیگ دسته یک فوتبال رومیزی کشور دارد.
نوتریکا الف کرمان با تیمی متشکل از امیر رحیمی، حسین امینی، حسین عبدی، حسین پیرمرادی و آریا رحیمی بعنوان بازیکن، محمدرضا آزاد مربی و سرپرستی رضا محمدی در سال جاری راهی مسابقات لیگ برتر فوتبال رومیزی کشور به میزبانی شیراز می شود.
تیم نوتریکا الف کرمان امشب برای برگزاری دور برگشت مسابقات لیگ برتر فوتبال رومیز کشور به شیراز اعزام می شود.
مسلم آذرافزا، حمید زیدآبادی، امیر محمد عتیقی، سامان باقری، سجاد دادالله پور به عنوان بازیکن، محسن مشایخی مربی و محمدمهدی قاسمی نژاد رائینی تیم نوتریکا ب کرمان را در لیگ دسته یک فوتبال رومیزی (فوتبالدستی) کشور همراهی می کنند.
خبرنگار: حامد سالاری **انتشار : بهنام احمدی **
7420/ 5054

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان