بیوگرافی و عکس های خانوادگی کیسی افلک و همسرش + ماجرای رسوایی اخلاقی


بیوگرافی و زندگی نامه کیسی افلک کیسی افلک با نام کامل کالب کیسی مک گوائیر افلک-بالدت به انگلیسی Casey Affleck در 12 اوت 1975 درفالموت، ماساچوست آمریکا متولد شد. مادرش کریستوفر آن نیو بولت معلم مدرسه و پدرش تیموتی بایرس افلک یک مکانیک هستند. او برادر کوپکتر بن افلک بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود است. […] The post بیوگرافی و عکس های...

بیوگرافی و عکس های خانوادگی کیسی افلک و همسرش + ماجرای رسوایی اخلاقیعکس کیسی افلک

کیسی افلک با نام کامل کالب کیسی مک گوائیر افلک-بالدت به انگلیسی Casey Affleck در 12 اوت 1975 درفالموت، ماساچوست آمریکا متولد شد.

مادرش کریستوفر آن نیو بولت معلم مدرسه و پدرش تیموتی بایرس افلک یک مکانیک هستند.

او برادر کوپکتر بن افلک بازیگر و کارگردان مشهور هالیوود است.

بیوگرافی و عکس های خانوادگی کیسی افلک و همسرش + ماجرای رسوایی اخلاقیکیسی افلک و برادرش بن افلک

قد او 175 سانتیمتر است.

او در دوران تحصیل و در مقطع دبیرستان به شدت تحت تاثیر معلم نمایش خود قرار گرفت. در سن 18 سالگی به لس آنجلس رفت تا در کنار مت دیمون و برادرش بن حرفه بازیگری را آغاز کند.

بعد از مدتی به واشینگتن رفت و در دانشگاه جرج واشینگتن مدت کوتاهی در رشته‌ های حقوق سیاسی و فلسفه به تحصیل پرداخت اما بدون دریافت مدرکی از دانشگاه انصراف داد، سپس دو سال در رشته فیزیک نجوم شناسی در دانشگاه کلمبیا تحصیل کرد ولی درسش را ناتمام گذاشت تا به حرفه بازیگری اش ادامه دهد.

بیوگرافی و عکس های خانوادگی کیسی افلک و همسرش + ماجرای رسوایی اخلاقیکیسی افلک و همسرش سامر فینیکس

فیلم های کیسی افلک

او با فیلم به دنبال امی به دنیای بازیگری حرفه ای وارد شد.

از فیلم های او می توان به یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و شیزده یار اوشن در کنار جورج کلونی و مت دیمون، قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل در کنار براد پیت، سرقت از برج، قاتل درون من در کنار کیت هادسون، بهترین ساعات، فیلم منچستر کنار دریا در کنار میشل ویلیامز و داستان یک روح در کنار رونی مارا را نام برد.

از سال 1999 با سامر فینیکس خواهر خواکین فینیکس رابطه داشت این دو در سال 2006 با هم ازدواج کردند، حاصل این ازدواج دو پسر به نام های ایندیانا آگوست و آتتیکوس می باشد، این زوج در سال 2016 از هم جدا شدند.

بیوگرافی و عکس های خانوادگی کیسی افلک و همسرش + ماجرای رسوایی اخلاقیکیسی افلک

او بیش از بیست سال است که وگان بوده و یکی از اعضای جنبش مدافع حقوق حیوانات است.

او برای بازی در فیلم منچستر کنار دریا برنده ی جایزه ی اسکار، گلدن گلوب و بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد شده است، قبل از این در سال 2007 برای بازی در فیلم قتل جسی جیمز به دست رابرت فورد بزدل نامزد جایزه ی اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شده بود.

مت دیمون، کیت هادسون و لیو تایلر دوستان صمیمی او هستند.

ثروت او حدود 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.

ماجرای آزار جنسی کیسی افلک

در سال 2010 دو نفر از همکارانش بعد از فیلمبرداری مستند من هنوز اینجا هستم علیه او شکایاتی شامل آزار جنسی کلامی ترتیب دادند ولی او این اتهامات را رد کرد و قصد آنها را ایجاد مشکلات برای او به دلیل اختلافات کاری و مالی دانست.

در دادگاه هم همکاران او نتواستند ادعای خود را ثابت کنند و این موضوع تمام شد.

بیوگرافی و عکس های خانوادگی کیسی افلک و همسرش + ماجرای رسوایی اخلاقیکیسی افلک و پسرانش

در سال 2017 باز هم این ادعاها در مورد کیسی افلک عنوان شده و در سال 2018 برگزار کنندگان مراسم اسکار به اتهام آزار جنسی او را برای اهدای جایزه اسکار دعوت نکردند و عنوان کردند که اهدای جایزه ی اسکار افتخار بزرگی است و کیسی افلک لایق آن نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها