جستجو برای نجات فرد مفقودی در ارتفاعات چالدران ادامه دارد


جستجو برای نجات فرد مفقودی در ارتفاعات چالدران ادامه دارد

رئیس هلال احمر ماکو از مفقود شدن مردی در ارتفاعات چالدران طی روز گذشته خبر داد.

سجاد اسماعیل زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: طی دریافت خبری مبنی بر مفقودی مردی در ارتفاعات برفی شهر چالدران و اعلام نیاز به تیم امداد کوهستان ماکو، تیمی مجهز متشکل از 4 نجاتگر کوهستان و یک نجاتگر، راننده به منظور جستجو ونجات فرد مفقودی در چالدران اعزام شدند.

رئیس هلال احمر ماکو با بیان اینکه هنوز فرد مفقودی پیدا نشده و جستجو برای نجات فرد مفقودی در ارتفاعات چالدران ادامه دارد، گفت: این فرد در حاشیه مرزی در ارتفاعات کوههای چالدران مفقود شده است که تیم اعزامی تمام امکانات جستجو و نجات در کوهستان را به همراه دارند و در صورت یافتن فرد مفقودی در هر وضعیت اطلاعات تکمیلی ارائه خواهد شد.

اسماعیل زاده اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ماکو آمادگی کامل را در جهت پوشش امدادی جاده ها و حوادث کوهستانی و اسکان اضطراری مسافرین بین راهی در حوادث احتمالی جاده ای دارد.

وی در ادامه عنوان کرد: از شروع فصل سرما بیش از 15 حادثه در جاده های مواصلاتی شهرستان ماکو رخ داده است که هلال احمر ماکو پیش قدم در امر امداد رسانی شده است.

رئیس هلال احمر ماکو ادامه داد: بزرگترین و پرتلفات ترین حادثه با 5 کشته و یک زخمی طی تصادف خودرو پرشیا با تریلی در محور شوط به ماکو بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403