صبای قم در گیلان به دیدار تیم ملوان بندر انزلی می‌رود


صبای قم در گیلان به دیدار تیم ملوان بندر انزلی می‌رود

قم - تیم فوتبال صبای قم در دیداری از لیگ دسته اول فوتبال ایران در خانه حریف به دیدار تیم ملوان بندر انزلی می‌رود.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و یکم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در بندر انزلی، تیم فوتبال صبای قم در ورزشگاه تختی این شهر برابر تیم فوتبال ملوان بندر انزلی به میدان خواهد رفت.

تیم‌های صبای قم و ملوان بندر انزلی در حالی عصر امروز از ساعت ۱۴ با هم روبرو می‌شوند که در بازی رفت، تقابل دو تیم در قم برنده نداشت اما امروز در انزلی، تیم سپید پوش میزبان به دنبال کسب پیروزی است و صبا نیز با توجه به وضعیت بحرانی در انتهای جدول نمی‌خواهد دست خالی میدان را ترک کند.

صبا که در جدول وضعیت مناسبی ندارد و به عنوان تیم ماقبل آخر جدول رده بندی در پی بقا در ادامه لیگ است در بازی قبلی خود در قم برابر تیم خونه به خونه بابل هم بازنده شد و اکنون راهی پر پیچ و خم برای باقی ماندن در جدول لیگ یک در پیش دارد.

تقدیر صبای قم و ملوان بندر انزلی به گونه‌ای رقم خورده که رقبای همیشگی در لیگ برتر فوتبال ایران که بارها برابر هم به میدان رفته‌اند این بار در لیگ یک، هم را ملاقات کنند و اگر صبا به لیگ دو سقوط کند شاید این، آخرین ملاقات صبا و ملوان باشد.

صبا در حال حاضر فاصله زیادی تا منطقه فرار از سقوط جدول دارد و مشکلات مالی در این تیم و ناکامی در استفاده از مهلت جذب بازیکن از سوی دیگر مزید بر علت شده که شانس تیم صبای قم برای بقا در لیگ دسته اول کاهش یابد با این حال بازیکنان بومی صبا امیدوارند بتوانند یک معجزه تا پایان فصل رقم بزنند.

صبا در حال حاضر از بازیکنانی بهره مند است که بومی اما کم تجربه هستند و از سوی دیگر به دلیل این که در نیم فصل اول تیمی نداشته‌اند تا حدود زیادی از آمادگی به دور هستند و رسیدن این تیم به سطح آمادگی مطلوب برای سرشاخ شدن با تیم‌های لیگ یکی کاری بس دشوار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی