گفتگو با زهرا پورحیدر؛ داستان تصویر مادربزرگ روی پیراهن بازیکن ذوب آهن


گفتگو با زهرا پورحیدر؛ داستان تصویر مادربزرگ روی پیراهن بازیکن ذوب آهن

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، بازی هفته اخیر لیگ برتر فوتبال بانوان ذوب آهن و نماینده فارس با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید؛ در این دیدار اتفاق جالبی افتاد. بازیکن ذوب آهن بعد از گلزنی هم تیمی‌اش از تصویر مادربزرگ خود رونمایی کرد که روی پیراهن نوشته بود مادر بزرگ عزیزم دوست دارم؛ تا بازی رنگ و بوی خانوادگی به خود بگیرد. فرزانه نصری...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان، بازی هفته اخیر لیگ برتر فوتبال بانوان ذوب آهن و نماینده فارس با برتری یک بر صفر ذوب آهن به پایان رسید؛ در این دیدار اتفاق جالبی افتاد. بازیکن ذوب آهن بعد از گلزنی هم تیمی‌اش از تصویر مادربزرگ خود رونمایی کرد که روی پیراهن نوشته بود مادر بزرگ عزیزم دوست دارم؛ تا بازی رنگ و بوی خانوادگی به خود بگیرد. فرزانه نصری زننده گل برتری ذوب آهن و چند تن از بازیکنان این تیم نیز زهرا پورحیدر را در رونمایی از تصویر مادربزرگ همراهی کردند تا سهمی در ثبت این لحظه داشته باشند. البته عکاس ایسنا نیز به خوبی از پس ثبت آن برآمده بود.

گفتگو با زهرا پورحیدر؛ داستان تصویر مادربزرگ روی پیراهن بازیکن ذوب آهن

زهرا پورحیدر اهل چهارمحال و بختیاری، متولد ۷۳ و ساکن اصفهان است. او که دانشجوی کارشناسی تربیت بدنی و فرزند ششم خانواده است از ۱۷ سالگی فوتبال را شروع کرده. پورحیدر در گفتگو با “ورزش بانوان” در خصوص حک کردن عکس مادربزرگ روی پیراهنش اظهار کرد: مادربزرگ مادری من اصلی‌ترین مشوقم در فوتبال است. همیشه از خودم نتایج بازی‌های لیگ را می‌پرسد و همه جا با افتخار از من صحبت می‌کند. شاید تا به حال کار چندانی در فوتبال انجام نداده باشم اما او همیشه به من افتخار کرده و همین مسئله اعتماد به نفسم را دو چندان می‌کند.

وی ادامه داد: اما از بد روزگار چند وقتی است که کسالت دارد و در بیمارستانی در اصفهان بستری است. می‌خواستم با این کار هم از محبت بی دریغش تشکر کرده باشم و هم برای بهبودی به او انگیزه بدهم تا با این بیماری مبارزه کند. گل افروز خرمی، بهترین مادربزرگ دنیا است و همه نوه‌هایش را بی‌نهایت دوست دارد.

مدافع تیم فوتبال بانوان ذوب آهن اصفهان خاطر نشان کرد: خوشبختانه این لحظه ثبت شد و وقتی مادربزرگم عکس‌ها را دید، خیلی خوشحال شد. بر خلاف دیگر بازی‌های ما در اصفهان که عکاسان مرد اجازه حضور در ورزشگاه را نداشتند در این بازی از خوش شانسی من عکاسان زیادی حاضر بودند و این صحنه را ثبت کردند. اما من اصلا به بازتاب آن تا به این حد فکر نکرده بودم.

زهرا پورحیدر در پاسخ به این سوال که “از کجا مطمئن بودید ذوب آهن در این بازی به گل می‌رسد” عنوان کرد: مطمئن بودم که ما در این بازی هم گل می‌زنیم و هم می‌بریم. یک ماه مصدوم بودم و دور از تیم؛ تمام این یک ماه لحظه شماری می‌کردم تا به لیگ برگردم و با این حرکت مادربزرگم را خوشحال کنم. من مدافع ذوب آهن هستم و موقع بازی به بچه‌ها گفتم اگر یک گل بزنید ما اجازه گلزنی به تیم حریف نمی‌دهیم و برنده بازی می‌شویم. همین اتفاق هم افتاد و از آنجا که قبل از بازی با هم‌تیمی‌هایم این موضوع را در میان گذاشته بودم، در جریان این دیدار فرزانه نصر بعد از گلزنی‌اش به همراه چند هم تیمی دیگرم به سمتم آمدند و شادی بعد از گل را با هم جشن گرفتیم.

وی در پایان گفت: فکر کنم من اولین نفری باشم که در فوتبال بانوان ایران اینگونه شادی بعد از گل خود را به معرض اجرا گذاشت. با اینکه به تبعات احتمالی بعدش هم فکر می‌کردم اما خوشحالی مادربزرگم بیشتر از همه اینها برای من مهم بود. با این حال خوشبختانه هیچ تبعاتی برای من نداشت.

گفتگو با زهرا پورحیدر؛ داستان تصویر مادربزرگ روی پیراهن بازیکن ذوب آهن

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس