کوتاهی در تبیین حقایق انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه


 کوتاهی در تبیین حقایق انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه

خبرگزاری شبستان: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تبیین دستاوردهای انقلاب را یک ضرورت دانست و گفت: متاسفانه در تبیین حقایق انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه کوتاهی صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام سیدجواد خاضع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 8 بهمن ) در نشست کمیته مراسم ستاد دهه فجر این استان، گفت: کمیته مراسم یکی از کمیته های 21 گانه ستاد دهه فجر بوده که با محوریت برنامه های 12 و 22 بهمن، سالروز ورود امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی عظیم مردمی تشکیل می شود.

وی در ادامه، به عوامل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار داشت: مکتب، رهبری و ملت سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم شاهنشاهی بود.

خاضع ریشه انقلاب را در اسلامی بودن آن دانست و یادآور شد: تا زمانی که اساس اسلام مبنای کار و فعالیت در جامعه ایران باشد، نظام و انقلاب مستحکم تر از همیشه به فعالیت خود ادامه می دهد.

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متاسفانه عده ای به دنبال جداکردن مردم از اسلام و حاکم شدن فرهنگ غربی بر جامعه هستند.

وی اذعان کرد: خطری که بعد از 39 سال انقلاب اسلامی را تهدید می کند، حضور افرادی با تفکر اشرافی گری و لیبرال هایی که اجازه به ثمر رسیدن انقلاب را نمی دهند، است.

خاضع ضمن هشدار مبنی بر هوشیاری ملت و نخبگان آگاه جامعه از وجود چنین افرادی، خاطرنشان کرد: امام عظیم الشان هویت و شناسنامه انقلاب بوده و راه تداوم انقلاب نیز عمل به رهنمودهای امام و رهبر معظم انقلاب است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر امروز امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در میان ما نیست، ولی رهنمودها، راه و هدف پیر جماران با وجود خلف صالح ایشان در بین ماست و به درستی از خط و افکار امام و انقلاب پاسداری می کنند.

وی انقلاب اسلامی ایران را یکی از نعمت های خداوند دانست و ابراز داشت: باید نسبت به نعمت های الهی شکرگذار باشیم، زیرا به برکت انقلاب استقلال، آزادی، امنیت و حاکمیت مردم بر سرنوشت خود اکنون در کشور وجود دارد.

خاضع تبیین دستاوردهای انقلاب را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: متاسفانه در تبیین حقایق انقلاب برای نسل نوجوان و جوان جامعه کوتاهی صورت گرفته است.

این مسئول فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ایام الله دهه فجر باید دستاوردها، عزت و عظمت انقلاب و نظام برای نسل نوجوان و جوان جامعه تبیین شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در اغتشاشات اخیر به پرچم انقلاب اسلامی اهانت شد، ادارات و نهادها تلاش کنند پرچم کشورمان بر سردر ادارات برافراشته باشد.

خاضع به برنامه های کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان اشاره کرد و ادامه داد: تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا، رژه موتوری و خودرویی از فرودگاه یاسوج تا گلزار شهدا در روز 12 بهمن صورت می گیرد.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس، مراسم میهمانی لاله ها، نورافشانی و بانگ الله اکبر در شب 21 بهمن و برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: سخنران روز 12 بهمن علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و سخنران راهپیمایی 22 بهمن حجت الاسلام محمدرضا تویسرکانی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج کشور خواهند بود.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...