ماجرای توهین عبدالله روا مجری به سردار آزمون +ویدیو


ماجرای توهین عبدالله روا مجری به سردار آزمون +ویدیو

عبدالله روا مجری تلویزیون اخیرا در برنامه ای به نام “ویدیو چک” که از شبکه ورزش پخشش مدتی هست آغاز شده است حرفهای توهین آمیزی را به سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال می زند . مجری به سردار آزمون چه گفته است ؟ عبدالله روا وی گفته است : او خیلی وقت...

ماجرای توهین عبدالله روا مجری به سردار آزمون +ویدیو

عبدالله روا مجری تلویزیون اخیرا در برنامه ای به نام “ویدیو چک” که از شبکه ورزش پخشش مدتی هست آغاز شده است حرفهای توهین آمیزی را به سردار آزمون بازیکن تیم ملی فوتبال می زند .

مجری به سردار آزمون چه گفته است ؟

عبدالله روا وی گفته است : او خیلی وقت است که گل نمی زند و باید حواسش بیشتر به فوتبال باشد زیرا او مهره ایران در جام جهانی است اما متاسفانه دوستان نادرستی را انتخاب کرده و چشم هایش هم پر از خون است.

سردار آزمون بعد از انتشار این ویدیو در فضای مجازی با انتشار یک استوری نوشت :

ماجرای توهین عبدالله روا مجری به سردار آزمون +ویدیو

شکایت سردار آزمون از برنامه ویدیو چک

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران از برنامه ویدئو چک که از شبکه ورزش پخش می شود شکایت کرد. آزمون که این روزها در اردوی روبین کازان حضور دارد در این باره اظهار داشت: در این برنامه به من توهین شد و من هم از حقم نمی گذرم و از ویدئو چک شکایت مى کنم. امیدوارم برنامه هاى ورزشی رسانه ملى با دقت بیشتری تهیه شوند تا اینقدر راحت به ورزشکاران رشته های مختلف توهین نشود. برنامه تلویزیونی ویدیو چک که از شبکه ورزش پخش می‌شود به دلیل صحبت‌های چند روز قبل مجری خود علیه مهاجم تیم ملی کشورمان جنجال‌ساز شد.

ویدیو مربوط را می توایند از اینجا دانلود نمایید.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها