برگزاری لیگ بازی های فکری حرکتی «کندوی بازی» در مدارس اصفهان


برگزاری لیگ بازی های فکری حرکتی «کندوی بازی» در مدارس اصفهان

به گزارش آرمان زنان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، عنوان «کندوی بازی» با الهام از زنبورعسل و فعالیت فراوان او برای تولید عسل از شیره تلخ گیاهان گرفته شده است و با توجه به اینکه عسل تغذیه سالم و مناسب برای تمام گروه‌های سنی به شمار می‌رود، با تشبیه بازی به عسل آن را نوعی سرگرمی شیرین برای تمام گروه‌های سنی معرفی...

به گزارش آرمان زنان به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، عنوان «کندوی بازی» با الهام از زنبورعسل و فعالیت فراوان او برای تولید عسل از شیره تلخ گیاهان گرفته شده است و با توجه به اینکه عسل تغذیه سالم و مناسب برای تمام گروه‌های سنی به شمار می‌رود، با تشبیه بازی به عسل آن را نوعی سرگرمی شیرین برای تمام گروه‌های سنی معرفی می‌کنیم زیرا شیرینی بازی موجب شیرین شدن جسم و روح انسان می‌شود.

با توجه به اینکه بازی الگوی خوبی برای ایجاد نشاط و تفریح در جامعه است، می تواند تأثیر بسیار مثبتی در جامعه داشته باشد که از انواع آن‌ها می‌توان به کنترل خشم، افزایش دقت، تقسیم مسئولیت‌ها و … اشاره کرد.

لیگ بازی های فکری حرکتی «کندوی بازی» از سوی دفتر تخصصی بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با حضور در مدارس ویژه دانش آموزان اول و دوم متوسطه اصفهان با منویی متفاوت در حال برگزاری است.

بازی‌های فکری شامل ۳۰۰ نمونه بازی جدید خارجی و داخلی مانند اتللو، جنگل، هام هام، سنگ‌چین، نبرد سنگ و تخته، معماهای چوب کبریتی و… است که عامل مهمی در درگیر ساختن فکر و هوش افراد بدون اشغال فضای زیادی در آپارتمان می‌شود.

بازی‌های حرکتی نیز به دو بخش آپارتمانی و میدانی دسته‌بندی شده که با کمترین هزینه و با ساده‌ترین وسایل بدون نیاز به زمین ورزش و توپ طراحی شده است.

این برنامه از یکم آذرماه آغاز شده و تا ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۳ برگزار خواهد شد که مرحله اول آن در مداس و مرحله دوم آن در خانه خلاقیت و رستوران بازی برگزار می شود.

مدارس علاقه مند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این برنامه می توانند با شماره ۳۲۶۸۳۴۸۴ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403