ویدیوی پرواز یوفو بر روی ماه | فیلم


ویدیوی پرواز یوفو بر روی ماه | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

ویدیوی پرواز یوفو بر روی ماه | فیلم

مشاهده نورهای مرموز در آسمان ایالت هاوایی | ف...

ویدیوی پرواز یوفو بر روی ماه | فیلم

ویدیوی پرواز یوفو بر روی ماه | فیلم...

ویدیوی پرواز یوفو بر روی ماه | فیلم

موجودات فضایی چه شکلی هستند |فیلم...

وب سایت یوتیوب مدت‌هاست که به منبعی از ویدیو یوفوها (UFO) یا همان اشیا ناشناس پرنده تبدیل شده است و هر چند وقت یک‌بار، کلیپی بر روی این پلتفرم آپلود می‌شود که توجه علاقه‌مندان به دنیای ناشناخته موجودات فضایی و تئوری‌های موجود در مورد فرازمینی‌ها را به خود جلب می‌کند.

با وجود اینکه صدها و هزاران کاربر یوتیوب ویدیوهای مختلفی از مشاهده یوفو را بر روی این وب سایت می‌گذارند،‌ تشخیص واقعی بودن این کلیپ‌ها روز به روز سخت‌تر می‌شود و از طرف دیگر، ساخت تصاویر گرافیکی کامپیوتری به کمک تکنولوژی CGI باعث شده تا افراد مختلف برای جلب‌توجه و یا هدف‌های دیگر، تصاویر ساختگی از اشیا ناشناس پرنده را با دیگران به اشتراک بگذارند.

در همین رابطه،‌ به تازگی ویدیویی از پرواز یوفو بر روی ماه توسط مردی مکزیکی به نام دیگو آلوز (Diego Alves) منتشر شده که توجه زیادی به خود جلب کرده است و بین کاربران شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ در این کلیپ، به نظر می‌رسد که یک شی ناشناس پرنده از سطح ماه بلند شده و به سمت فضا حرکت می‌کند.

همانطور که دیدیم تصاویر بسیار جذاب هستند و به نظر واقعی می‌آیند. بسیاری از کاربران هم در صفحه یوتیوب آلوز در مورد ویدیو پرواز یوفو بر روی ماه نظرات جالبی نوشته‌اند و کمتر کسی به صحت این کلیپ شک کرده است.

با این حال متخصصان و علاقه‌مندان زیادی وجود دارند که در مورد چنین تصاویری تحقیق می‌کنند و اکثر مواقع صحت آن‌ها را رد می‌کنند؛ در همین رابطه، یکی از علاقه‌مندان با دیدن این کلیپ به صفحه فیس‌بوک دیگو آلوز رفت و در آنجا ویدیوهای مختلف آماده‌شده با تکنولوژی CGI را دید که مهارت بالای این مرد در استفاده از جلوه‌های ویژه را نشان می‌دادند.

(۷)

دسته بندی : علمی
برچسب ها : اشیا ناشناس پرنده در فضا, فرازمینی, موجودات فضایی, یوفو, یوفولوژیست‌ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته