معرفی فیلم سینمایی کمدی انسانی + تصاویر


معرفی فیلم سینمایی کمدی انسانی + تصاویر

? کمدی انسانی  کارگردان: محمدهادی کریمی  تولید: 1395    اکران: دی 1396 محمدهادی کریمی را بیشتر به عنوان یک نویسنده میشناختیم تا اینکه در سال 1385 با غیرمنتظره پا به عرصه کارگردانی گذاشت. امشب شب مهتابه، برف روی شیروانی داغ و بشارت یک شهروند هزاره سوم از دیگر آثار این نویسنده و کارگردان است. کریمی اما در […] نوشته معرفی فیلم...

? کمدی انسانی کارگردان: محمدهادی کریمی تولید: ۱۳۹۵ اکران: دی ۱۳۹۶

محمدهادی کریمی را بیشتر به عنوان یک نویسنده میشناختیم تا اینکه در سال ۱۳۸۵ با غیرمنتظره پا به عرصه کارگردانی گذاشت. امشب شب مهتابه، برف روی شیروانی داغ و بشارت یک شهروند هزاره سوم از دیگر آثار این نویسنده و کارگردان است. کریمی اما در مقام نویسنده آثار ماندگاری چون شمعی درباد، رستگاری در هشت و بیست دقیقه و ایران برگر را درکارنامه خود دارد.

?بازیگران

در این فیلم بازیگرانی چون علیرضا شجاع‌نوری، نیکی کریمی، هومن سیدی، بهاره کیان‌افشار،‌ لیلا زارع، هستی مهدوی، آرمان درویش، عباس احمدی مطلق و … به ایفای نقش می‌پردازند. حضور بازیگران جوانی چون آرمان درویش در کنار بزرگانی چون شجاع‌نوری و کریمی یکی از امتیازات این فیلم محسوب می‌گردد. آرمان درویش پیش از این در فیلم سینمایی چهارشنبه به کارگردانی سروش محمدزاده در کنار شهاب حسینی بازی کرده است.


?خلاصه داستان کمدی انسانی

کمدی انسانی داستان زندگی سی ساله شخصیتی است که باید همرنگ پیرامونش باشد،‌گرچه این امر بر خلاف میل باطنی اوست. این روایت از اولین دقایق زندگی او آغاز و تا پایان عمرش ادامه می‌یابد. شخصیت‌های این فیلم که عامدانه بدون نام در داستان حضور دارند، نمایشی در را به دید تماشاگر می گذارند که علاوه بر تفاوت فاحش در ژانر کمدی دارای رگه‌هایی از تراژدی هم است.

? صحنه هایی از فیلم

خرید بلیط اینترنتی سینما

سیسمونی بیماری های جنسی دندانپزشکی زیبایی زیباسازی واژن کاشت موی سر
معرفی فیلم سینمایی کمدی انسانی + تصاویر
5 (100%) 1 رای

سوال پزشکی دارید ؟!؟
همین الان از طریق تلگرام سوال خود را بپرسید و پاسخ خودتون را در یافت کنید !
کانال نبض ما رو نمی دانید ؟!! می توانید از طریق کانال تلگرام نبض ما آخرین مطالب سایت را دنبال کنید !

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403