احتمال سقوط بهمن درجاده کرج - چالوس/خودداری ازسفرهای غیرضروری


احتمال سقوط بهمن درجاده کرج - چالوس/خودداری ازسفرهای غیرضروری

کرج - ایرنا- رییس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به بارش برف سنگین در روزهای گذشته و افزایش دما در روزهایی آتی و احتمال سقوط بهمن در جاده کرج- چالوس رانندگان از تردد غیرضروری در این مسیر خودداری کنند.

سرهنگ رضا گودرزی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود: بارش برف از شنبه هفته جاری در استان البرز، احتمال سقوط بهمن دور از انتظارنیست که می طلبد رانندگان در صورت ضرورت سفر، قبل از حرکت از وضعیت راه اطلاع کسب کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به احتمال سقوط بهمن در این محور، مسافران در محدوده های گالری بهمن گیر به ویژه در محدوده سه راه دیزین و خرگوشدره توقف نکنند.
وی ادامه داد: همراه داشتن زنجیر چرخ دراین شرایط الزامی است و رانندگان استفاده از زنجیرچرخ را باید آموزش ببینند، چرا که آشنا نبودن به این موضوع علاوه بر سختی برای راننده سبب ترافیک سنگین درجاده ها می شود.
رییس پلیس راه البرز افزود: علاوه بر زنجیر چرخ سالم بودن بخاری و برف پاک کن از موارد مهمی است که رانندگان بایدمدنظر قراردهند.
وی یادآور شد: همراه داشتن تجهیزات زمستانی، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه های پلیس راه به رانندگان است.
گودرزی گفت: پلیس راه استان البرز با آمادگی کامل درتمام راه های این استان برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل های مورد نظرمستقر شده است.
استان البرز دارای یک هزار و 450 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
جاده کرج - چالوس به مسافت 160 کیلومتر یکی از مسیرهای گردشگری کشور است که براثر بارش برف اخیر مسدود شد که راهداران اقدام به بازگشایی آن کردند.
2098/1535خبرنگار: مریم صوفی**انتشار دهنده:داریوش غفاری

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نیست