خاکسار: خوشحالم دست خالی نماندم!


خاکسار: خوشحالم دست خالی نماندم!

پرونده تیم ملی کاراته بانوان در کاراته‌وان پاریس با تک مدال برنز طراوت خاکسار بسته شد. تیم پرستاره سارا بهمنیار، نسرین دوستی، فاطمه چالاکی، زهره برزگر، طراوت خاکسار، رزیتا علیپور، مبینا کاویانی، مهتاب اسماعیلی، حمیده عباسعلی و محدثه آقایی با هدایت لیلا بهرامی سرمربی تیم ملی در اولین لیگ کاراته‌وان سال 2018 شرکت کرد که حاصل کارش مدال برنز بود در...

به گزارش خبرورزشی،تنها مدال‌آور بانوان در لیگ جهانی پاریس می‌گوید: «خوشحالم که در مسیر قهرمانی قرار دارم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا در کاراته‌وان بعدی با طلا جبران کنم.»

او سطح کمی و کیفی کاراته‌وان پاریس را بالا می‌داند‌: «سطح کیفی کاراته‌وان پاریس همیشه بالا بوده است و امسال با المپیکی شدن کاراته، ۶۴ کاراته‌کا برتر رنکینگ حق شرکت داشتند و همین موضوع حساسیت رقابت‌ها را افزایش داده بود، به طوری که نامداران جهان مدال نگرفتند.»

خاکسار به مدال‌آوری‌‌اش اشاره می‌کند: «سال قبل با هفت پیروزی طلا گرفتم اما امسال دور دوم به حریف فرانسوی باختم و با صعودش به فینال وارد جدول رپه‌شارژ شدم و برای برنز جنگیدم و اشتباهم را تا اندازه‌ای جبران کردم.»

او مسیر قهرمانی را سخت می‌داند‌: «اگر کاراته‌کایی بخواهد فینالیست شود باید ۶، 7 دور در جدول بازی کند و این نشان می‌دهد که حریفان زیادی داشته است. تمام کسانی که در مسابقات جهانی و کاراته‌وان‌ها مدال داشتند هم آمده بودند و همین موضوع مسیر مدال‌آوری را سخت و طولانی کرده بود.»

ملی‌پوش کاراته با هدف تمرین می‌کند: «الان کاراته المپیکی شده و هر کاراته‌کایی آرزو دارد به المپیک برود اما آرزوی من فقط المپیک نیست، بلکه هدفم مدالش است. به همین خاطر با دو هدف بلند مدت و کوتاه مدت تمریناتم را دنبال می‌کنم. هدف بلندمدت من مدال المپیک است که اول باید سهمیه بگیرم و بعد برنامه‌ریزی کنم اما در اهداف کوتاه‌مدت برای رسیدن به این مهم، کاراته‌وان‌ها، قهرمانی آسیا، مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی جاکارتا را پیش‌رو دارم که باید با آمادگی بالا در این رویدادها حاضر شوم و راه خود را برای المپیک هموار کنم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر