پارک آبی وایلد وادی دبی


وایلد وادی |معمولاً گردشگران فصول گرم سال را به خاطر آب‌تنی و بازی در آب به شهرهای ساحلی می‌روند و بخش عمده سفر خود را به آب‌تنی اختصاص می‌دهند. اما پارک آبی وایلد وادی دبی امکان آب‌تنی در فصول سرد سال را به گردشگران می‌دهد. این قابلیت در کنار سایر مزایای پارک آبی وایلد وادی دبی باعث شده است که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی دنیا باشد.

پارک آبی وایلد وادی دبی

معمولاً گردشگران فصول گرم سال را به خاطر آب‌تنی و بازی در آب به شهرهای ساحلی می‌روند و بخش عمده سفر خود را به آب‌تنی اختصاص می‌دهند. اما پارک آبی وایلد وادی دبی امکان آب‌تنی در فصول سرد سال را به گردشگران می‌دهد. این قابلیت در کنار سایر مزایای پارک آبی وایلد وادی دبی باعث شده است که یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین پارک‌های آبی دنیا باشد.

پارک آبی وایلد وادی دبی

کوله‌پشتی: پارک آبی وایلد وادی دبی در یک فضای باز در شهر دبی واقع شده است. این پارک آب در منطقه مصنوعی جمیره و در کنار برج العرب و هتل ساحلی آن واقع شده است و بخشی از منطقه مربوط به شرکت‌های هتل‌ساز جمیره می‌باشد و توسط آن اداره می‌شود.

پارک آبی وایلد وادی دبی در سال 1999 با طراحی خاصی ساخته شده است و طراحی ویژه آن باعث شده است که نسبت به سایر پارک‌های آبی جهان موردتوجه قرار گیرد. این پارک آبی به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر دبی و کشور امارات شناخته می‌شود و بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

فضای پارک آبی وایلد وادی دبی تلفیقی از مدرنیزه و سنتی است. باوجوداینکه در بیشتر طراحی این پارک از ایده‌های سنتی و با سبک صحرا استفاده شده است، اما سرسره‌ها و دستگاه‌های موج‌ساز آن به‌صورتی هستند که در سایر کشورهای دنیا نمونه مشابهی ندارند.

پارک آبی وایلد وادی دبی

از زیباترین و مهیج‌ترین بخش‌های پارک آبی وایلد وادی دبی می‌توان به آبشار بزرگ آن و همچنین بزرگ‌ترین سرسره آن اشاره کرد. این سرسره که جمیره سکیرا نام دارد، نزدیک به 32 متر ارتفاع دارد و طول سرسره آن حدود 120 متر است. کسانی که از این سرسره استفاده می‌کنند با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت حرکت می‌کنند و تجربه‌ای متفاوت خواهند داشت.

سرسره دارای تیوب یکی دیگر از بخش‌های پارک آبی وایلد وادی دبی است که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. در این سرسره به گردشگران تیوب خاصی داده می‌شود و آنها به کمک به سمت پایین حرکت می‌کنند. این سرسره سرعت کمتری دارد و افراد ترس کمتری را تجربه می‌کنند.

پارک آبی وایلد وادی دبی

از دیگر بخش‌های دوست‌داشتنی و خانوادگی پارک آبی وایلد وادی دبی می‌توان به 3 استخر بزرگ اشاره کرد. این استخرها به‌صورت خانوادگی بوده و افراد زیادی در آن به آب‌تنی می‌پردازند. این استخرها در عمق‌های مختلفی ساخته شده‌اند و علاوه بر شنا و آب‌تنی، می‌توانید درون آب پیاده‌روی کنید.

اگر قصد سفر به دبی و بازدید از پارک آبی وایلد وادی دبی را دارید، در مورد فصول سر سال نگران نباشید، زیرا این پارک به سیستم گرم‌کن آب مجهز بوده و با آب گرم آب‌تنی می‌کنید. برای دسترسی به پارک نیز باید به مسیر جمیره بروید. پارک آبی وایلد وادی دبی از 10 صبح تا 5 عصر آماده پذیرایی از گردشگران است.

منبع: www.visitdubai.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...