نظرات هانیه لک و حدیثه نوروزی درباره نبرد شاهین شهر در لیگ هندبال


نظرات هانیه لک و حدیثه نوروزی درباره نبرد شاهین شهر در لیگ هندبال

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان ، شهرداری شاهین شهر در گود بای پارتی خود در فصل جاری در حالی با تاسیسات روبرو می شود که نتیجه این بازی بر تعیین قهرمان تاثیرگذار است. اکنون هانیه لک دروازه بان باتجربه و موثر تاسیسات دریایی و حدیثه نوروزی بازیکن جوان و جنگنده شهرداری شاهین شهر در آستانه این بازی که جمعه 13 بهمن برگزار می شود در مورد این مسابقه...

به گزارش پایگاه خبری ورزش بانوان ، شهرداری شاهین شهر در گود بای پارتی خود در فصل جاری در حالی با تاسیسات روبرو می شود که نتیجه این بازی بر تعیین قهرمان تاثیرگذار است. اکنون هانیه لک دروازه بان باتجربه و موثر تاسیسات دریایی و حدیثه نوروزی بازیکن جوان و جنگنده شهرداری شاهین شهر در آستانه این بازی که جمعه ۱۳ بهمن برگزار می شود در مورد این مسابقه صحبت کرده اند.

هانیه لک و مصائب بازی برابر تیم بی استرس

نظرات هانیه لک و حدیثه نوروزی درباره نبرد شاهین شهر در لیگ هندبال

هانیه لک دروازه بان تیم هندبال تاسیسات دریایی تهران در گفتگو با “ورزش بانوان” اظهار کرد: بازی بسیار سختی در شاهین شهر در پیش داریم و به نظر من این بازی حتی می تواند از بازی با نفت و گاز گچساران هم سخت تر باشد زیرا حریف ما بدون استرس وارد میدان می شود و بازی با تیم های بی دغدغه ، همیشه سخت است.

وی ادامه داد: شاهین شهر تیم رده چهارم جدول است و شانس حضور در بین ۳ تیم بالای جدول را ندارد و به همین دلیل احتمالا راحت و بدون اضطراب کسب نتیجه، پا به میدان می گذارد و این ، می تواند کار ما را سخت کند به خصوص این که در بازی رفت در تهران هم کار سختی مقابل این تیم داشتیم.

دروازه بان ملی پوش تاسیسات گفت: آن ها بازیکنان باکیفیت، ملی پوش و باتجربه ای دارند و در بازی رفت ما را آزار دادند و حتی در نیمه اول پیروز بازی بودند. شاهین شهر هفته قبل هم برابر لارستان بازی خوبی انجام داده و احساس می کنم کار ما اصلا ساده نخواهد بود.

لک عنوان کرد: تیم ما هفته گذشته استراحت داشت البته من بعد از بازی با لارستان از ناحیه گردن آسیب دیده بودم و مریم یوسفی و مهسا یزدانی هم مصدوم بودند و یک هفته تمرین نکرده بودیم. با این حال طی هفته اخیر به تیم اضافه شدیم و خوشبختانه شرایط خوب پیش رفته است.

سنگربان تاسیسات با تاکید بر این که قهرمان لیگ قطعا در هفته پایانی مشخص می شود گفت: چیزی برای از دست دادن نداریم و برای قهرمانی می جنگیم. تاسیسات عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده است. نمی خواهیم کار به اما و اگر برسد. ما به ۲ پیروزی در شاهین شهر و تهران نیاز داریم که کار را تمام کنیم و دست در دست هم به این هدف خواهیم رسید.

حدیثه نوروزی ؛ از تکرار اشتباهات تا آرزوی کمرنگ شدن حواشی

نظرات هانیه لک و حدیثه نوروزی درباره نبرد شاهین شهر در لیگ هندبال

حدیثه نوروزی بازیکن شماره ۹ و گوش چپ تیم هندبال شهرداری شاهین شهر در گفتگو با “ورزش بانوان” اظهار کرد: تیم تاسیسات، تیم با تجربه ای است و عملکرد خوبی داشته و مدعی جدی قهرمانی است و حریف سرسختی برای تیم ماست البته آن ها هم نباید ما را دست کم بگیرند.

وی افزود: ما در نیم فصل اول مقابل تاسیسات در نیمه اول با ۴ گل اختلاف برنده بودیم اما بنا به دلایلی در نیمه دوم اختلاف را از دست دادیم و بازی را واگذار کردیم اما می خواهیم در بازی برگشت ، شکست بازی رفت را جبران کنیم.

بازیکن جوان شهرداری شاهین شهر گفت: شاید آن ها تیم مدعی قهرمانی باشند اما برای کسب پیروزی تلاش می کنیم و اطمینان دارم اگر همه اعضای تیم یکدل و هماهنگ باشند و اشتباهاتی را که در بازی های اخیر گریبانگیر تیم ما شده تکرار نکنیم ، پیروزی دور از دسترس نیست.

نوروزی عنوان کرد: این بازی ، آخرین بازی تیم ما در این فصل است زیرا در هفته پایانی استراحت داریم و به همین دلیل می خواهیم فصل را با پیروزی و خاطره خوش به پایان برسانیم.در لیگ امسال پیش بینی نتایج بازی ها نسبت به فصل گذشته دشوارتر بود و این نشانه بالارفتن سطح تیم ها است.

وی با اشاره به فصل آینده لیگ برتر هندبال زنان گفت: امیدوارم تمام بازیکنان در جایگاهی که حق آن ها هست حضور داشته باشند و مشکلات تیم ها و حواشی کمرنگ شود. این به افزایش سطح فنی لیگ و تیم ها کمک می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ هواشناسی؛ بارندگی در کرمان شدید است؛ مردم خراسان جنوبی منتظر بارش‌های سیل‌آسا باشند