میزگرد دستاوردهای دولت تدبیر و امید در خبرگزاری ایرنا سمنان برگزار شد


میزگرد دستاوردهای دولت تدبیر و امید در خبرگزاری ایرنا سمنان برگزار شد

سمنان - ایرنا - میزگرد 'دستاوردهای دولت تدبیر و امید در کشور و استان ' روز پنجشنبه با حضور چند تن از استان دانشگااه در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) مرکز سمنان برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این میزگرد، سعید کامیابی رییس دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد واحد سمنان، علیرضا ارغوان رییس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، حمیدرضا صالحیان رییس مرکز تحقیقات و ژئوتکنیک لرزی و بتن توانمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان حضور داشتند.
این استادان ترین عملکرد دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور و استان سمنان در چهار سال گذشته را مورد نقد و بررسی قرار دادند.
آنان در این نشست بر همدلی مردم و دستگاه های اجرایی برای رونق اقتصادی و توسعه تاکید کردند و کاهش آمار بیکاری و افزایش بیش از پیش رفاه اجتماعی را مهم ترین برنامه دولت تدبیر و امید برای چهار سال آینده اعلام کردند.
در 10 ماه سال جاری، نرخ بیکاری در استان سمنان 8.9 درصد و سه درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر بود و با تحقق کامل ارایه تسهیلات 9 هزار میلیارد ریالی رونق تولید و اجرای طرح‌های اقتصادی در قالب تفاهم‌نامه های سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به تعداد 87 طرح با سرمایه گذاری 71 هزار و 510 میلیارد ریال در همایش‌های سرمایه‌گذاری این استان، انتظار می رود اشتغال افزایش و نرخ بیکاری در سمنان کاهش قابل توجهی یابد.
گزارش تکمیلی این میزگرد در روزهای آینده در سایت خبرگزاری جمهوری و کانال تلگرامی ایرنا استان سمنان منتشرمی‌شود.
7339/6026
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار دهنده : جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا