بی غیرتی مدرن به اسم روشنفکری و ضدیت با نظام!


بی غیرتی مدرن به اسم روشنفکری و ضدیت با نظام!

عده ای بی غیرتِ روشنفکر نما در این روزها در شبکه های اجتماعی عکسی از چند به اصطلاح مرد منتشر کرده اند که روسری ناموسش را بر سر چوب کرده و به خیال خود به حراج گذشته است!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انقلاب نیوز،در این تصویر مشاهده می شود که این فرد روسری ناموسش را بر سر چوب کرده و عکس را منتشر کرده تا برای برهنگی ناموسش التماس کند، گویا در قاموس این بی غیرت های روشنفکر نما هیچ چیز ارزش نیست جز فساد و فحشا و برهنگی!

بی غیرتی مدرن به اسم روشنفکری و ضدیت با نظام!

این هایی که اسم مرد بر روی خودشان می گذارند و برای بی ناموسی و برهنگی و هرزگی ناموسشان التماس می کنند گویا فقط از حیث جنسیت، مرد هستند و گرنه فردی که بویی از مردانگی برده باشد حاضر نیست که این گونه بی غیرتی و بی ناموسی کند و به خاطر خوشامد غربی ها ، دست به این قبیل تحرکات بزند.

زمانی بود که اگر مردی مشاهده می کرد که کسی لباس ناموسش را می بیند واکنش عتاب آلود نشان می داد و آن قدر با غیرت بود و تعصب داشت که برای حفظ ناموسش از جانش هم می گذشت اما این روزها این عده به اصطلاح مرد همان لباس ناموسشان را بر سر چوب می کنند و برای برهنگی زنانشان در عیان و نهان فریاد می زنند؟!

پس از انتشار تصاویر چند دختر که در اثر هیجان و شاید بغض و کینه ، روسری هایشان را در روزهای قبل بر سر چوب کرد و بر بلندی های معابر شهری برای جلب توجه قرار گرفتند و شبکه های اجتماعی نیز تصاویرشان را منتشر کردند و عناصر ضد انقلاب و ضد دین خارج از کشور را هم با خوشحالی به حمایت از آنها و تشویق شان سوق دادند، انتشار تصویر این مردهای بی غیرت برای برهنگی ناموسشان در نوع خود بسیار کم سابقه است به این خاطر که به راستی چطور می شود یک مرد برای برهنگی ناموسش که در فرهنگی ایرانی و اسلامی ما به عنوان یک اصل مورد نظر است این طور بی ارزش در نظر این افراد جلوه گری کند؟!

تشویق دختران به کشف حجاب از سوی رسانه های ضد انقلاب و بیگانه در حالی است که برخی روشنفکر نماهای بی غیرت و بی ناموس در داخل کشور نیز به حمایت از این افراد و تشویق آنها می پردازند و این موج حماقت و جهالت مدرن گویا هنوز ادامه دارد ولو این که در قیاس با کلیت جامعه بسیار معدود است!

اینجاست که باید گفت "وقتی ارزش ها عوض شوند عوضی ها با ارزش می شوند "

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس