دانشگاه آزاداسلامی ثمره انقلاب مردم ایران در سال 57 است


دانشگاه آزاداسلامی ثمره انقلاب مردم ایران در سال 57 است

رئیس واحد رودهن دانشگاه آزاداسلامی را ثمره انقلاب مردم ایران در سال 57 دانست و گفت: رمزموفقیت دردانشگاه تکیه زدن برکرسی ریاست نیست بلکه خدمت به خلق خدا و حضور بین مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در دومین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی دکتر حسن شهرکی پور در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه بخش رودهن با تسلیت ایام سوگواری صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا ( سلام الله علیها ) به پیشگاه اهل بیت عصمت و طهارت و نمازگزاران خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که زندگی آن بانوی عظیم الشان مملو از الگوهای ناب برای بهتر زیستن در دنیا و سعادتمند شدن در آخرت است و امیدوارم با الهام از انفاس قدسی آن حضرت و توسل به کرامات ایشان در امور دنیوی موفق باشیم.

وی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استقرار نظام جمهوری اسلامی را به برکت اتحاد و همدلی مردم وحاصل خون هزاران شهید در خون خفته دانست و گفت: اگر رهبری امام عظیم الشان دراوج خفقان آن روزهای پرتلاطم نبود بدون شک کشتی انقلاب به سرمنزل مقصود نمی ­رسید و در این راه نباید از حق گذشت کسانی بودند که از جان دل مایه گذاشتند تا ما امروزشاهد ثمرات این انقلاب باشیم.

دانشگاه آزاداسلامی ثمره انقلاب مردم ایران در سال 57 است

شهرکی پور گفت: یکی از ثمرات مورد اشاره همین دانشگاه آزاد اسلامی است دانشگاهی که بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است و نقش آن در توسعه زیر ساخت های فرهنگی و آموزشی و ارتقای سلامت روانی کشورمان بر کسی پوشیده نیست و مسیر ما در این راه پر فراز و نشیب نیز روشن و مشخص است، چرا که منویات مقام معظم رهبری و دعای خیر مردم پشت سر ماست.

وی با بیان امتیازات دانشگاه آزاد اسلامی در مقایسه با سایر دانشگاه ها پرداخت و عنوان کرد: اعتبار مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، مورد تائید وزارت علوم واعتبار آن هم از بسیاری از دانشگاه‌های موجود در کشور بیشتر است و برخلاف شایعات منتشره، هزینه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی، تفاوت چندانی با سایر دانشگاه‌ها ندارد.

دانشگاه آزاداسلامی ثمره انقلاب مردم ایران در سال 57 است

شهرکی پور با سپاس از تشریک مساعی همکاران خود در واحد رودهن اظهار کرد: واحد رودهن سال 1362 راه‌اندازی شد و با یک رشته کاردانی و کمتر از 100 دانشجو آغاز به کار کرد و اکنون بیش از 180رشته تحصیلی (از کاردانی تا مقطع دکتری)،بیش از 12000 دانشجو و 450 نفر عضو هیات علمی دارد و خیل عظیم فارغ التحصیلان این مجموعه که هزاران جوان تحصیل کرده هستند، عاشق خدمت و علاقمند به ترقی و پیشرفت ایران عزیز هستند.

رئیس واحد واحد رودهن تصریح کرد: دانشگاه آزاداسلامی نقش اساسی در کاهش فقر و بیکاری و رفع نابرابری ها از طریق بهبود سطح زندگی افراد در جامعه رخ می دهد و دانشگاه پایدار سازمانی است که در سطح منطقه و جهان به اجرای وظایف اصلی خود یعنی آموزش، پژوهش و خدمت رسانی بپردازدکه بحمدالله دانشگاه آزاداسلامی در اجرای این وظایف موفق بوده است.

وی افزود: مایه بسی افتخار است که این معنویت و وارستگی علم و ایمان، در شهر سرشار از نور و سرور و شور و شعور و صفا و خلوص رودهن بیشتر از هر مکان دیگری خودنمایی می‌کند و به چشم می‌خورد. چرا که این همه استقبال گرم و خالصانه و مشتاقانه از نماز جمعه در کمتر شهری به چشم می‌خورد و به جرات می توان گفت که بسیار کم نظیر و شاید بی نظیر باشد.

دانشگاه آزاداسلامی ثمره انقلاب مردم ایران در سال 57 است

شهرکی پور گفت: واقع شدن رودهن در مسیر مواصلاتی تهران به شمال و شرق کشور، همجواری با پایتخت واقع شدن در مسیر بزرگترین شهرستان جدید پردیس و شهر تاریخی دماوند و استقرار واحدهای بسیار بزرگ صنفی و صنعتی در اطراف این شهر و وجود شرایط آب و هوایی بسیار مناسب و ولایی بودن ساکنین این شهر موجب شده است که این واحد در بین مراکز دانشگاه آزاد اسلامی برتری خاصی داشته باشد وامید داریم بحول و قوه الهی با مجموعه اقدامات صورت گرفته شاهد پیشرفت این واحد دانشگاهی در سطح کشور، منطقه و حتی جهان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش عالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید