مدارس تهران فردا تعطیل است


مدارس تهران فردا تعطیل است

عصر خودرو- استانداری تهران اعلام کرد: مقاطع پیش دبستانی، مهدکودک و دبستان در تمامی شهرستان های استان تهران به استثنا پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه ١6بهمن تعطیل است.

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر ،کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوا در تصمیمی مشترک با کارگروه کاهش آلودگی هوای استان تهران تصویب کرد مقاطع پیش دبستانی، مهدکودک و دبستان در تمامی شهرستان های استان تهران به استثنای پردیس، دماوند و فیروزکوه فردا دوشنبه ١٥بهمن تعطیل است.

مرکز پایش آلودگی هوای اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران دیروز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: براساس اطلاعات دریافت شده از ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوای شهر تهران، غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2/5 میکرون فراتر از حد مجاز بوده و بیانگر شرایط ناسالم برای گروههای حساس است.

این اطلاعیه افزود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی تا روز سه‌شنبه به دلیل پایداری و سکون نسبی جو، پتانسیل افزایش آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا وجود دارد از این رو توصیه می‌شود، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و ریوی، کودکان و سالمندان از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کرده و سایر افراد نیز فعالیت‌های طولانی مدت را در فضای باز کاهش داده و از انجام فعالیت های ورزشی خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته