برگزاری کرسی های تلاوت نفحات القرآن کریم ویژه دهه فجر درمساجد تهران


برگزاری کرسی های تلاوت  نفحات القرآن کریم ویژه دهه فجر درمساجد تهران
به گزارش ایرنا نفحات القرآن، امشب (15 بهمن ماه ) بعد از نماز عشا با تلاوت رسول تمجید در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر، شهرک دریا برگزار شد.
کرسی های نفحات القرآن دوشنبه (16 بهمن ماه) بعد از نما عشا با تلاوت استاد سبزعلی در مسجد ابوالحسن واقع در خیابان 17 شهریور، بالاتر از پل شهید محلاتی و همچنین نفحات با تلاوت محمدجواد دلفانی، حافظ کل و قاری ممتاز در مسجد جامع رسول واقع در تهرانسر، چهارراه صدف برگزار می شود.
سه شنبه (17 بهمن ماه ) کرسی نفحات القرآن بعداز نماز عشا با تلاوت مسعود سیاف زاده، حافظ کل و قاری ممتاز کشورمان، در مسجد امام حسین واقع در خیابان شریعتی، روبروی خیابان دولت، کوچه امامزاده برگزار می شود.
کرسی نفحات القرآن کریم چهارشنبه (18 بهمن ماه) بعد از نماعشا با تلاوت جعفر فردی قاری بین المللی کشورمان، در مسجد امام علی واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان نورصالحی، خیابان نیکنام، میدان باغچه بیدی برگزار می شود.
پنجشنبه (19 بهمن ماه ) کرسی نفحات القرآن بعد از نماز عشا با تلاوت محمد کاکاوند در مسجد حضرت ابوالفضل واقع در نعمت اباد، خیابان تور، کوچه 23 برگزار می شود.
کرسی نفحات القرآن شنبه (21 بهمن ماه) با تلاوت مسعود نوری قاری ممتاز کشورمان در مسجد النبی واقع در تهرانسر شهرک پاسداران برگزار می شود.
یکشنبه (22 بهمن ماه ) کرسی نفحات القرآن، بعد ازنماز عشا با تلاوت استاد محمدحسین سعیدیان ، قاری بین المللی کشورمان و با اجرای حفظ حنانه خلفی در مسجد الغدیر واقع در تهرانسر ، شهرک دریا برگزار می شود.
کرسی نفحات القرآن با تلاوت حمیدرضا احمدی وفا قاری بین المللی کشورمان، دوشنبه ( 23 بهمن ماه) بعد از نماز عشا در مسجد جامع رسول اکرم در تهرانسر، چهارراه صدف برگزار می شود.
کرسی نفحات القرآن یادبود امیر منصوری در مسجد امام رضا (ع) که سالها در آن اذان و قران خوانده بود شنبه ( 14 بهمن ماه ) واقع در خاوران، خیابان ذولفقاری، کوچه شهید مسلم خانی، خیابان نفیس، با تلاوت شهاد زمانی، یادبود این مرحوم با حضور خانواده ایشان برگزار شد و همچنین کرسی نفحات با تلاوت هادی موحد امین دراین شهر در تهرانسر ، شهرک پاسداران، مسجد النبی برگزار شد.
در این کرسی ها برگه های تدبر و تفسیر آیات میان مستمعین توزیع شده و به کودکان و نوجوانان حاضر در کرسی فقط به خاطر حضور در مسجد جوایزی اهدا می شود.
همچنین طرح حفظ موضوعی، ویژه جوانان و نوجوانان مساجد که دفترچه های حفظ موضوعی بین داوطلبان توزیع شده و سپس بصورت هفتگی از میزان پیشرفتشان سوال می شود. سپس در پایان هرفصل به نفرات برتر کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز نفیس دیگر تقدیم خواهد شد.
همچنین پخش زنده کرسی‌ها از طریق نرم افزارهای اینستاگرام در صفحه nafahat.video@ و برنامه لحظه نگار است که قرآن دوستان می‌توانند با مراجعه به این دو برنامه به صورت زنده از نفحات و نغمات آیات الهی بهره مند شوند.
علاقه‌مندان برای دستیابی به تلاوت‌ها و گزارش‌های تصویری این کرسی‌های تلاوت به کانال تلگرامی نفحات‌القرآن به نشانی nafahatalquran@ مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی‌های تلاوت هستند، می‌توانند با شماره 09128046843روابط عمومی دارالقرآن نفحات‌القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی‌های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.
خبرنگار: سید جواد آل داود انتشار: موسی فعالیان
تهرام/7243/ 1539
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی