فرمانده شهید شوهانی از نحوه شهادت پاسدارش گفت


فرمانده شهید شوهانی از نحوه شهادت پاسدارش گفت

گروه فرهنگی: فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) از شب درگیری با داعش و نحوه درگیری و نهایتا به شهادت رسیدن احمد شوهانی می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از همدان، سرهنگ ولی بهاریان فرمانده تیپ 32 سپاه انصارالحسین(ع) که در صحنه درگیری شهادت احمد شوهانی حضور داشته است امروز 15 بهمن در مراسم بزرگداشت این شهید بزرگوار در مسجد مهدیه همدان، در مورد نحوه شهادت وی اظهار کرد: شب جمعه حدود ساعت ۲۰:۳۰ تعدادی از دوستان در مقر تاکتیکی مستقر بودند که دونفر را در حال فرار مشاهده کردند، با آمدن تکاوران و تعدادی از گروه‌های کرد تعداد تروریست‌ها بیشتر شد.
وی افزود: به هر حال حدود ساعت ۱۰ درگیری آغاز شد و شروع به شلیک کردند، در دقایق اول تعدادی از پاسداران ما را در محاصره‌ی کامل گذاشتند.
ادامه داد: این گروه‌ها برای تسلط بر شهر برنامه‌ریزی کرده بودند، ما تمام تلاش خود را کردیم که اجازه ورود به آنان را ندهیم شهید احمد شوهانی برای نجات یکی از جانبازان به داخل شیار محاصره شده رفت که مورد هدف دشمنان قرار گرفته و به داخل آن افتاد و به شهادت رسید.
وی در پایان گفت: تمام آن گروهک‌ها دستگیر شدند و تمام مهمات آنها گرفته شد و حدود سی ساعت با آنها در حالی که در بدترین جای ممکن قرار داشتند و امکان نزدیک شدن به آنها وجود نداشت مبارزه کردیم .
بهاریان تصریح کرد: سی ساعت تمام منطقه محاصره شده بود و آتش‌های زیادی بر سر آنها ریختیم که تعدادی از آنها قبل از دستگیر شدن دست به عملیات انتحاری زده و خود را کشتند. اگر این ۲۱ نفر وارد شهر می‌شدند واقعا فاجعه‌های عظیمی رخ می‌داد چراکه همه‌ی آنها از کماندوها و گروه‌های آموزش دیده بودند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری