اقدام عجیب میلیاردر ” پرسپولیسی ” ؛ در ” پرسپولیس ” چه خبر است؟


این اتفاق به خاطر حساسیت بالای دیدار با سپاهان باید مسکوت می‌ماند و به همین علت هیچ بازیکنی در این خصوص حرفی با خبرنگاران نزد. موضوع واقعاً پیچیده بود زیرا اصلاً مشخص نیست حسین هدایتی با چه دلیل و برهانی اقدام به دعوت از پرسپولیسی‌ها کرده و چرا برخی بازیکنان به خصوص علیرضا بیرانوند، وحید امیری و محسن ربیع‌خواه دعوت نبودند؟ یکی از...

حسین هدایتی با چه دلیل و برهانی اقدام به دعوت از پرسپولیسی‌ها کرده است؟

اقدام عجیب میلیاردر ” پرسپولیسی ” ؛ در ” پرسپولیس ” چه خبر است؟

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ | ۷:۰۱
اقدام عجیب میلیاردر ” پرسپولیسی ” ؛ در ” پرسپولیس ” چه خبر است؟

قبل از بازی پرسپولیس مقابل سپاهان، ۱۲ بازیکن پرسپولیس راهی دفتر حسین هدایتی شدند؛ فردی که همچنان خود را فقط «هوادار» باشگاه پرسپولیس می‌داند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

این اتفاق به خاطر حساسیت بالای دیدار با سپاهان باید مسکوت می‌ماند و به همین علت هیچ بازیکنی در این خصوص حرفی با خبرنگاران نزد. موضوع واقعاً پیچیده بود زیرا اصلاً مشخص نیست حسین هدایتی با چه دلیل و برهانی اقدام به دعوت از پرسپولیسی‌ها کرده و چرا برخی بازیکنان به خصوص علیرضا بیرانوند، وحید امیری و محسن ربیع‌خواه دعوت نبودند؟
یکی از مهم‌ترین اخباری که از آن جلسه خارج شد، فروش پیراهن فرشاد احمدزاده به هدایتی برای انجام یک کار خیر بود و سپس شایعات جدید مطرح شد‌؛ اینکه هدایتی به سرخپوشان قول داده شهرآورد را ببرند، یک پاداش ویژه در انتظارشان خواهد بود. یا در مورد تمدید قراردادها صحبت‌هایی بوده و حتی اینکه حسین هدایتی به برخی بازیکنان گفته اگر بمانند، ۵۰ درصد از قراردادشان با پرسپولیس را از او به عنوان پاداش و جدا از قرارداد باشگاه دریافت خواهند کرد. حتی شنیدیم نوراللهی، مسلمان، کامیابی‌نیا و سیدجلال از هدایتی هدیه تولد گرفته‌اند.
با این حال، با فردی که در این قرار حضور داشت، تماس گرفتیم. او گفت:

«هدایتی از کسی برای حضور در این جلسه دعوت نکرده بود. من و چند دوست دیگر بودیم که قرار را گذاشتیم و خودمان به دیدار هدایتی رفتیم. به خاطر اینکه با سایر بازیکنان رفاقت صمیمانه‌ای نداشتیم، با آنها تماس نگرفتیم تا در این نشست صمیمانه (!) حضور داشته باشند. بقیه اما رفقای صمیمی ما بودند و تصمیم گرفتیم در این جلسه حاضر باشند. هیچ خبری هم از پول نبود. مگر پول علف خرس است که هر وقت پرسپولیسی‌ها به دیدار هدایتی می‌روند، او به بازیکنان پول و سکه بدهد؟ اصلاً چرا باید این اتفاق می‌افتاد؟ از طرفی، بازیکنان هم دنبال پول نبودند. آنها هدایتی را دوست دارند. در مورد شایعه تمدید قرارداد هم باید بگویم اصلاً صحت ندارد. مگر هدایتی مدیر باشگاه است که بازیکنان را جمع کند و با آنها قرارداد ببندد؟ اصلاً شاید از جمع بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود، برانکو چند نفر را کنار بگذارد. در این شرایط، هدایتی چرا باید روی هوا و بدون هیچ اطلاعی از لیست برانکو، اقدام به حفظ بازیکنان کند؟»

با این حال شنیدیم حمیدرضا گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس از حضور یکباره بازیکنان در جلسه با هدایتی ناراضی است. او حتی اعلام کرده به زودی به این موضوع ورود می‌کند تا مشخص شود چرا بازیکنان به این جلسه رفته‌اند. گرشاسبی وقتی سرپرست باشگاه پرسپولیس شد، بارها به بازیکنان توصیه کرد به دیدار حسین هدایتی نروند چون وزارت ورزش درگیر این ماجرا شده و این قضیه می‌تواند برای پرسپولیسی‌ها گران تمام شود ولی شنیدیم برخی بازیکنان این شایعه را شنیده‌اند که گرشاسبی در پایان فصل از پرسپولیس رفتنی است و مدیر بعدی نیز، یکی از دوستان نزدیک هدایتی است. از این رو، آنها نمی‌خواهند رابطه‌شان با هدایتی را از دست بدهند! ما که متوجه نشدیم در پرسپولیس چه می‌گذرد، امیدواریم مدیران باشگاه متوجه این موضوع شده باشند.

خبر ورزشی

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : پرسپولیس, سپاهان, علیرضا بیرانوند, محسن ربیع‌خواه, هدایتی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی