پهپاد مهاجر 6 در آزمایش‌ها پاسخ خوبی داد


پهپاد مهاجر 6 در آزمایش‌ها پاسخ خوبی داد

فرمانده نیروی زمینی سپاه: دو فروند پهپاد مهاجر 6 از قبل در اختیار ما قرار گرفته بود که آزمایش‌های کاملی را به لحاظ رزمی و شناسایی در مناطق عملیاتی انجام دادیم که پاسخ خوبی داد.

پهپاد مهاجر 6 در آزمایش‌ها پاسخ خوبی دادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ سردار سرتیپ محمد پاکپور در حاشیه مراسم آغاز تولید انبوه و تحویل دهی پهپاد مهاجر 6 در جمع خبرنگاران افزود: پهپادهای شناسایی و رزمی از تجهیزات مأموریتی نیروی زمینی سپاه است که از پهپادهای شناسایی بسیار خوب استفاده کرده ایم اما از چند سال پیش با توجه به نیاز مبرم به پهپادهای رزمی، این موضوع را با مسئولان صنایع قدس وزارت دفاع در میان گذاشتیم که همین پهپاد مهاجر 6 را طراحی کردند که تا رسیدن به محصول، زمان کوتاهی طول کشید.
وی گفت: البته محصولاتی مشابه این پهپاد پیش از این نیز در ساختار نیروی زمینی سپاه بود اما دو فروند از این محصول را که قبلاً در اختیار گرفته بودیم، ازمایش های کاملی روی آن انجام شد که به لحاظ رزمی و شناسایی پاسخ خوبی داد.
سردار پاکپور افزود: محصولاتی هم که در آینده در اختیار نیروی زمینی سپاه قرار گیرد در مناطق عملیاتی به کار گرفته خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد