اعزام کونگ فوکاران خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور


اعزام کونگ فوکاران خراسان جنوبی به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی گفت: کونگ‌فو کاران خراسان‌جنوبی جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور به استان مازندران اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا رضایی، رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی در گفتگو با خاورستاناظهارکرد: مسابقات قهرمانی کونگ‌فو و هنرهای رزمی در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان کشور گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود.

وی افزود: ورزشکاران کونگ فو و هنرهای رزمی استان جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشور کمیته نیوکونگ فو، به استان مازندران اعزام می شوند.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی بیان کرد: در این رقابت ها بیش از 200 کونگ فو کار برتر استان های کشور از 17 تا 19 بهمن ماه برگزار می شود با دیگر ورزشکاران به رقابت می‌پردازند.

رضایی خاطرنشان کرد: سیدمحمدجواد محمدی، امیرحسین گندمکار و محمدصالح طاهری‌دوست‌آباد دیگر کونگ‌فو کاران رده سنی نونهالان خراسان‌جنوبی در این ماراتن ملی هستند که در این رقابت ها حضور دارند.

وی یادآورشد: علی خیاط، مجتبی رحمانی و میلاد دشتبان‌زاده به عنوان نماینده‌های رده‌ سنی نوجوانان خراسان‌جنوبی در مقابل برترین های ایران صف‌آرایی می‌کنند.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی خراسان جنوبی ادامه داد: علیرضا محمدی، امیرحسین امروزی و شاهین ولی‌پور اعضای تیم رده سنی جوانان کونگ‌فو کار خراسان‌جنوبی هستند که در این دوره ازمسابقات شرکت می‌کنند.

رضایی تصریح کرد: سیدمهدی حسینی، محمد ابری، پیروز پارسایی و محمد اکبری با سرپرستی سعید کهرمی و مربی‌گری جلال امینی رزمی‌کاران بزرگ‌سال استان در مسابقات قهرمانی کشور هستند که به رقابت دیگر شرکت کنندگان خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی‌هم‌نفسی