62 پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان رشت بهره برداری می شود


62 پروژه عمرانی در بخش مرکزی شهرستان رشت بهره برداری می شود

رشت- بخشدار مرکزی رشت با اشاره به بهره برداری از 62 پروژه عمرانی در طول ایام الله دهه فجر در این بخش ، گفت: برای تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها 106 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، در پنجمین روز از دهه فجر پروژه های بخش مرکزی باحضور محمدعلی ویشکایی بخشدار مرکزی و جمعی از مسولان ادارات شهرستان رشت به بهره برداری رسید.

محمدعلی ویشکایی در حاشیه افتتاح این پروژه ها در جمع خبرنگاران با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش ها و ایثارگرهای ملت ایران بود که در برابر ظلم و ستم و استبداد ایستادگی کردند.

وی افزود: تداوم راه و آرمان مقدس شهیدان ، خدمت بی شائبه به مردم و حفظ انقلاب و نظام وظیفه همه به ویژه مسئولان نظام مقدس اسلامی است.

بخشدار مرکزی رشت با اشاره به اینکه به بهره برداری از ۶۲ پروژه عمرانی با اعتباری بیش از ۱۰۶میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارک فجر در این بخش، خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه ها برای ۲۱۳ نفر اشتغال دائم و برای ۵۲۸ نفر شغل موقت ایجاد شده است.

وی همچنین به پروژه های افتتاحی پنجمین روز دهه مبارک فجر در این بخش اشاره کرد و یادآورشد: این پروژه ها شامل افتتاح تولیدی نان حجیم، آسفالت راه روستایی، افتتاح کارخانه شالی کوبی، بهره برداری از مسکن روستایی، آغاز به کار محل توزیع کود و سموم روستایی است.

ویشکایی ادامه داد: این پروژه ها با همکاری جهادکشاوری، راه و شهرسازی، میراث و گردشگری و صنعت و معدن، کمیته امداد، بنیاد شهید، بنیاد مسکن و بهزیستی انجام شده است.

وی با بیان اینکه شهر رشت همیشه جزء اولین ها بوده و باید با تلاش همه مسئولان کمی ها و کاستی های این شهر برطرف شود، افزود: برای رسیدن به این هدف باید همه دهیاران و شورای روستاها با همت و تلاش شبانه روزی کمی و کاستی های حوزه فعالیت خود راشناسایی و در جهت رفع آن گام بردارند.

دیدار با دو خانواده شهید هاشمی و شهید موسی زاده در روستای پلکو دارسازی از دیگر برنامه های پنجمین روز دهه مبارک فجر در بخش مرکزی رشت بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان