آشنایی با انواع مدل های «سایپا کوئیک» (+عکس)


پول‌نیوز -چند روز قبل به صورت رسمی فروش و پیش فروش خودروی جدید کوییک که جدیدترین محصول گروه خودروسازی سایپا است آغاز شد که قیمتی در حدود ۳۳ تا ۴۲ میلیون تومان داشت. سایپا کوییک که دارای آپشن‌های مختلفی از جمله سوییچ دکمه‌ای و نمایشگر است در سه...

پول‌نیوز -چند روز قبل به صورت رسمی فروش و پیش فروش خودروی جدید کوییک که جدیدترین محصول گروه خودروسازی سایپا است آغاز شد که قیمتی در حدود ۳۳ تا ۴۲ میلیون تومان داشت.

آشنایی با انواع مدل های «سایپا کوئیک» (+عکس)

سایپا کوییک که دارای آپشن‌های مختلفی از جمله سوییچ دکمه‌ای و نمایشگر است در سه تیپ مختلف ارائه شده که هر کدام ویژگی‌های خاصی دارند که در ادامه به مهم‌ترین ویژگی‌های هر تیپ اشاره می‌کنیم.

آشنایی با انواع مدل های «سایپا کوئیک» (+عکس)

کوییک دستی ساده:

این تیپ از کوییک، ارزان‌ترین مدل این خودرو است که دارای امکاناتی از جمله: رینگ آلومینیومی، سنسور پارک دنده عقب، صندلی‌های عقب با قابلیت تاشو، امکانات چندرسانه‌ای (سی دی، رادیو و یو‌اس‌بی) با ۴ باند با کیفیت، سیستم کمکی ترمز BAS، هشدار صوتی محدودکننده سرعت، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، بازشدن اتوماتیک دربها هنگام تصادف است که بعضی از این امکانات از آپشن‌های روز خودروهای خارجی در دنیا است.

کوییک اتوماتیک فول:


این تیپ از کوییک نیز با امکاناتی از جمله: گیربکس اتوماتیک CVT ، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، فرمان برقی با کنترل صوتی روی فرمان، دی‌لایت و چراغهای همراهی تا درب منزل، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک دنده عقب، صندلی‌های عقب با قابلیت تاشو، امکانات چندرسانه‌ای(سی دی، رادیو و یو‌اس‌بی) با ۴ باند با کیفیت، سیستم کمکی ترمز BAS، هشدار صوتی محدودکننده سرعت، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، بازشدن اتوماتیک دربها هنگام تصادف از امکانات خوب این تیپ از خودروی جدید گروه خودروسازی سایپا است.

کوییک اتوماتیک فول پلاس:

این تیپ از کوییک نیز با امکاناتی از جمله: سیستم استارت دکمه ای، ورود بدون کلید به خودرو، مسیریاب و بلوتوث، نمایگر لمسی ۷ اینچی، دوربین دید عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم هشدار سرقت خودرو توسط بوق خودرو، گیربکس اتوماتیک CVT ، کروز کنترل، محدود کننده سرعت، فرمان برقی با کنترل صوتی روی فرمان، دی‌لایت و چراغهای همراهی تا درب منزل، سیستم هشدار نبستن کمربند راننده، رینگ آلومینیومی، سنسور پارک دنده عقب، صندلی‌های عقب با قابلیت تاشو، امکانات چندرسانه‌ای (سی دی،رادیو و یو‌اس‌بی) با ۴ باند با کیفیت، سیستم کمکی ترمز BAS، هشدار صوتی محدودکننده سرعت، آینه‌های جانبی با قابلیت تنظیم برقی، شیشه بالابرهای برقی جلو و عقب، بازشدن اتوماتیک دربها هنگام تصادف به مشتریان عرضه می‌شود که از نظر آپشن ها به نظر قابل قبول بوده و منتقدین این خودرو می‌گویند که ارزش ریالی کوییک فول پلاس این مقدار نبوده و باید ارزان‌تر روانه باز میشد.

لازم به ذکر است که طبق اعلام این شرکت خودروسازی، کوییک در سه تیپ مختلف به مشتری عرضه می‌شود که خریدار می‌تواند طبق نیاز و قدرت خرید خود نسبت به خرید این خودرو اقدام کند. کوییک دنده‌ای ساده با قیمت ۳۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان فروخته خواهد شد و کوییک اتوماتیک فول نیز با قیمت ۳۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به مشتری عرضه می‌گردد. بالاترین قیمت کوییک برای مشتریان ایرانی در مدل کوییک اتوماتیک فول است که با قیمت ۴۲ میلیون تومان در این طرح فروش برای مشتری آب میخورد!



منبع:چرخان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری