دستگیری 10 نفر از عاملان شهادت سه مامور انتظامی خاش


دستگیری 10 نفر از عاملان شهادت سه مامور انتظامی خاش

زاهدان - ایرنا - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: سه نفر از قاچاقچیان مسلح عامل اصلی شهادت سه مامور انتظامی خاش و هفت نفر همدست آنان در کمتر از یک ماه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا سردار محمد قنبری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: ماموران انتظامی خاش در مورخ 14 دی ماه گذشته از قصد قاچاقچیان سابقه دار مبنی بر ورود محموله مواد مخدر مطلع شدند.
وی ادامه داد: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خاش به همراه 2 مامور دیگر در مسیر ارتباطی شهرستان خودرو قاچاقچیان را مشاهده و دستور ایست دادند.
وی افزود: قاچاقچیان بدون توجه به دستور ایست به صورت مسلحانه با ماموران درگیر شدند و خودروهای راه پاک کن (جلودار) آنان با گذاشتن کمین به سوی خودرو ماموران تیراندازی کردند و بعد از توقف خودرو سه مامور انتظامی را با زدن تیرخلاص به شهادت رسانده و خودرو آنان را آتش زدند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به نحوه شهادت این ماموران در مرحله اول تصور شد این جنایت توسط عوامل ضد انقلاب انجام شده است اما تحقیقات بیشتر نشان داد قاچاقچیان مواد مخدر این جنایت را انجام دادند.
سردار قنبری اظهارداشت: ماموران انتظامی با پیگیری های شبانه روزی خود موفق شدند سه عامل اصلی شهادت ماموران انتظامی خاش و همدستانشان را در کمتر از یک ماه شناسایی و دستگیر کنند.
وی افزود: افراد دستگیر شده در تحقیقات قاضی پرونده به جرم خود اعتراف کردند و تلاش داریم پرونده هر چه سریعتر مراحل قضائی خود را طی کند.
3042 **6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی ** انتشار دهنده: حیدر سرایانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...