زنان ایران اسلامی مردانه پای انقلاب ایستاده‌اند/ اقدام عده‌ای انگشت شمار با عنوان دختران خیابان انقلاب از سر ناآگاهی بود


زنان ایران اسلامی مردانه پای انقلاب ایستاده‌اند/ اقدام عده‌ای انگشت شمار با عنوان دختران خیابان انقلاب از سر ناآگاهی بود

به گزارش آرمان زنان زهرا سعیدی در گفتگو با صاحب نیوز، با بیان اینکه حجاب یک ارزش و اصل قانونی در نظام جمهوری اسلامی است، با اشاره به برخی تحرکات عده ای انگشت شمار که با تحریک برخی معاندین و دشمنان نظام و انقلاب با مقابله با حجاب برخاسته اند، اظهار کرد: همه ملتزم به قانون هستیم و بایدآن را فصل الخطاب بدانیم. وی تصریح کرد: مردم مسلمان و...

به گزارش آرمان زنان زهرا سعیدی در گفتگو با صاحب نیوز، با بیان اینکه حجاب یک ارزش و اصل قانونی در نظام جمهوری اسلامی است، با اشاره به برخی تحرکات عده ای انگشت شمار که با تحریک برخی معاندین و دشمنان نظام و انقلاب با مقابله با حجاب برخاسته اند، اظهار کرد: همه ملتزم به قانون هستیم و بایدآن را فصل الخطاب بدانیم.

وی تصریح کرد: مردم مسلمان و معتقد ایران همواره برای تعالی و اعتلای نظام پای کار بوده اند و زنان نیز در این میان چه در دوران پیروزی و اوائل انقلاب، چه در زمان دفاع مقدس و چه در سنگرها و عرصه های دیگر از جمله علم، ورزش و هنر پیشگام و پیشتاز بوده اند.
به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، برخی از سر احساس و به دلیل عدم آگاهی، ناخواسته در زمین دشمن بازی می کنند و رفتار های آنها بازتاب خارجی پیدا می کند و دشمنان نظام با بزرگنمایی به دنبال تخریب نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

سخنگوی فراکسیون زنان مجلس تاکید کرد: باید مراقب ارزشها باشیم و باید بدانیم که بسیاری از این این جوانان فرزندان همین سرزمین هستند که باید با فرهنگ سازی ، آنها را با فلسفه حجاب و از طرف دیگر خباثت دشمنان آشنا کرد و در واقع به دنبال جذب آنها بود.

به گفته وی، هر چند این روزها تصویر گرفتن و فیلم گرفتن از هر صحنه ای با وجود شبکه های موبایلی و مجازی امری عادی شده اما باید دانست این مسائل چیزی از ارزش های یک زن ایرانی مسلمان در یک مملکت ۸۰ میلیونی کم نمی کند و این حرکت ها جایی در خاک پاک وطن ما ندارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا