ویکتوریا لی؛ چهره جدید تبلیغاتی برند دیوید جونز


برند دیوید جونز ” David Jones ” به همکاری خود با جاستینا برانکلین پایان داده و مدل استرالیایی ویکتوریا سکرت به نام ویکتوریا لی را به عنوان سفیره و چهره تبلیغاتی برند دیوید جونز انتخاب کرد. برند دیوید جونز با سپاسگزاری از همکاری و تعهد حرفه ای جاستینا فرانکلین، خبر را اعلام...

برند دیوید جونز ” David Jones ” به همکاری خود با جاستینا برانکلین پایان داده و مدل استرالیایی ویکتوریا سکرت به نام ویکتوریا لی را به عنوان سفیره و چهره تبلیغاتی برند دیوید جونز انتخاب کرد.

برند دیوید جونز با سپاسگزاری از همکاری و تعهد حرفه ای جاستینا فرانکلین، خبر را اعلام کرد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر مشخص نیست که آیا جسیکا گومز، دیگر چهره تبلیغاتی دیوید جونز طی سال جاری به همکاری اش با این برند ادامه خواهند داد یا او نیز جایگزین خواهد شد.

ویکتوریا لی

ویکتوریا لی؛ چهره جدید تبلیغاتی برند دیوید جونزویکتوریا لی؛ چهره جدید تبلیغاتی برند دیوید جونز

ویکتوریا لی، مدل ۲۷ ساله استرالیایی، اهل شهر کوچک ۳ هزار و ۸۰۰ نفری Narrandera در ایالت نیو ساوت ولز استرالیاست. که ۵ سال گذشته را در نیویورک زندگی کرده است، لی اولین بار در شوی ماه نوامبر گذشته ویکتوریا سکرت یرای این خانه مد روی صحنه رفت.

جاستینا فرانکلین

ویکتوریا لی؛ چهره جدید تبلیغاتی برند دیوید جونزجاستینا فرانکلین

جاستینا فرانکلین ۲۶ ساله در سال ۲۰۱۵ و پس از کسب عنوان Miss Universe Australia ۲۰۱۰ با دیوید جونز قرار داد بست. او در حال حاضر با چند برند لوکس دیگر از جمله Christian Dior, Moet Chandon, Coach و Tiffany Co همکاری می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان