نمایشگر سینما ال ای دی 3 بعدی سامسونگ معرفی شد


نمایشگر سینما ال ای دی 3 بعدی سامسونگ معرفی شد

سامسونگ از نسخه 3 بعدی سینما ال ای دی خود (3D Cinema LED) پرده برداری کرد. این نمایشگر بزرگ تجربه تکنولوژی سه بعدی بدون به خطر انداختن روشنایی و وضوح را به ارمغان میاورد. در ادامه بیشتر با آن آشنا شوید. سامسونگ هر نوع نمایشگری را به تولید می‌رساند که یکی از آن‌ها نمایشگرهای تئاتری... نوشته نمایشگر سینما ال ای دی 3 بعدی سامسونگ...

سامسونگ از نسخه 3 بعدی سینما ال ای دی خود (3D Cinema LED) پرده برداری کرد. این نمایشگر بزرگ تجربه تکنولوژی سه بعدی بدون به خطر انداختن روشنایی و وضوح را به ارمغان میاورد. در ادامه بیشتر با آن آشنا شوید.

سامسونگ هر نوع نمایشگری را به تولید می‌رساند که یکی از آن‌ها نمایشگرهای تئاتری با نام سینما ال ای دی هستند. نمایشگرهای سینما ال ای دی سامسونگ به تدریج راه خود را در بازارهای مختلف در سراسر جهان باز می‌کنند و به زودی در اغلب کشورها می‌توان شاهد استفاده از آن‌ها بود. سامسونگ با حضور در نمایشگاه بین المللی صنعت سیستم های الکتریکی و حرفه ای خانگی (Integrated Systems Europe 2018) از نسخه سه بعدی سینما ال ای دی خود پرده برداری کرد.

نمایشگرهای سینما ال ای دی سامسونگ نسبت به پروژکتورهای فیلم که در سینماها مورد استفاده قرار می‌گیرد از نظر کیفیت تصویری دارای مزایای متعددی هستند. سامسونگ حالا این دسته از محصولات را با اضافه کردن پشتیبانی از فیلم های سه بعدی بهبود بخشیده است. با توجه به بسیاری از فیلم های هالیوودی که با بودجه‌های کلانی به صورت سه بعدی ساخته می شوند، قرارگیری این صفحات نمایش در سینماهای مختلف سراسر جهان می‌تواند جذاب باشد.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ از اولین نمایشگر سینما ال ای دی جهان رونمایی کرد

تجربه تکنولوژی سه بعدی بدون به خطر انداختن روشنایی و وضوح

به نقل از سامسونگ، استفاده از عینک های سه بعدی بر روی نمایشگرهای سینمایی فعلی باعث شده تا در مقایسه با فیلم های 2 بعدی روشنایی به یک سوم و وضوح نیز به یک دوم می‌رسد. سامسونگ می‌گوید که صفحه نمایش ال ای دی سینما آن‌ها برای غلبه بر برخی از همین محدودیت‌ها تولید شده است. این کمپانی ادعا می‌کند که تکنولوژی سه بعدی را بدون هرگونه کاهش وضوح و روشنایی به سینما ال ای دی خود افزوده است.

سینما ال ای دی سه بعدی سامسونگ بدون سرگیجه و تهوع

سرگیجه و حالت تهوع، یکی از عمده‌ترین شکایات مرتبط با تماشای فیلم های سه بعدی است. سامسونگ ادعا می‌کند که سینما ال ای دی سه بعدی آن‌ها با حفظ کردن سطح روشنایی و از بین بردن بسیاری از عوامل مخرب برای انسان، سرگیجه حاصل از تماشای صفحه نمایش را به خوبی کاهش داده است. این نمایشگر جدید از زوایه دید مشابهی با مدل معمولی سینما ال ای دی سامسونگ برخوردار است. این به تماشاگران اجازه می‌دهد تا بدون توجه به جایی که نشسته‌اند، بتوانند از فیلم با اعوجاج کمتر لذت ببرند.

این که آیا تمامی قابلیت‌های جذاب سینما ال ای دی سه بعدی سامسونگ ادعای شرکت سازنده هستند یا واقعیت، تنها در صورتی ثابت شدنی است که شخصا از این نمایشگرها استفاده کنیم.

ویدیو عملکرد سینما ال ای دی 3 بعدی سامسونگ

دانلود ویدیو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق