گرامی داشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون کردستان


گرامی داشت دهه مبارک فجر در مراکز کانون کردستان

مراکز کانون استان کردستان به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری و ادبی پرداختند.

قابهای سفالی مرورگر خاطرات انقلاب شدند

به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تجدید پیمان با آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل، اعضا کودک دختر و پسر مرکز کامیاران قابهای سفالی را با کمک مربی هنری خود و با هدف آشنایی با انقلاب و رسالت انقلابی آن و همچنین زنده نگه داشتن این انقلاب ساختند که آن را در یک نمایشگاه کوچک جهت بازدید بازدید کنندگان به نمایش بگذارند.

بامادربزرگمان درجشن انقلاب مرکز شماره ۳ بهاران سنندج

مرکز شماره ۳ بهاران به همراه اعضا و مادربزرگهایشان و با همکاری بنیادفرزانگان آبیدر سنندج در هفتمین روزازدهه مبارکه فجر بابرگزاری نقاشی دسته جمعی ،قصه گویی ، بیان خاطرات انقلاب ،

شعرخوانی و نمایش فیلم یادوخاطره این روز را گرامی داشتند.

دلارام مفاخری مربی مسئول مرکز در سخنانی گفت:بیان خاطرات کودکی ، کارهایی که هرکودک می تواندانجام دهد وتداعی آنها برای بزرگترها می تواند و آنهارابه حال و هوای کودکی بازگرداند واز رنجی که درسن پیری متحمل شده اند دور شوند حال تداعی این خاطرات اگر خاطرات دوران انقلاب و پیروزی انقلاب باشد ارزش آنرادوچندان خواهدکرد.

روزهای دهه فجر در قروه

در این ایام مرکز قروه پذیرای حضور دانش آموزان در کارگاه به قصه گویی و مسابقه نقاشی تصویر سازی از داستان های خاطرات انقلاب در قالب کار گروهی بود و در ادامه کتاب دانستنی های انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان معرفی شد و دانش آموزان با معنای انقلاب ، اعتصاب و ... آشنا شدند سپس فرهنگ های رفتاری مردم به صورت دیواری برای دانش آموزان معرفی و به صورت مسابقه از موضوعات مطرح شده سوال پرسیده شد و همچنین فیلم تبر و عدسک برای دانش آموزان پخش و جوایزی به برترین اهدا شد .

ایستگاه نقاشی با موضوع کوچه های انقلاب در بانه

در پنجمین روز از دهه مبارکه فجر ایستگاه نقاشی با موضوع کوچه های انقلاب با حضور دانش آموزان دختر اجرا شد.

برگزاری کارگاه کارت تبریک سازی به عنوان لاله های انقلاب از دیگر برنامه های دهه فجر مرکز شماره یک بانه بود که باهدف تقویت بنیه انقلاب و یاد و خاطره شهیدان در قالب کارت تبریک اجرا شد . بعد از اجرای این برنامه یاد و خاطره شهیدان و چگونگی پیروزی انقلاب برای اعضا توضیح داده شد.در پایان اعضا پرچم ایران را به منزله دوستی با انقلاب برافراشتند.

کارگاه سفالگری با موضوع کتیبه با نمادهای انقلاب اسلامی حسن آباد یاسوکند

در راستای بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران کانون یاسوکند کارگاه سفالگری با موضوع کتیبه با نمادهای انقلاب اسلامی و معرفی شخصیت معنوی و والای معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) ، مسابقه جدول با موضوع دهه فجر ، مسابقه نوشتن متن ادبی ، برگزاری کارگاه هنری نقاشی و جنگ شادی از جمله برنامه های اجرایی مرکز حسن آباد یاسوکند می باشد که در این ایام با حضور اعضا برگزار گردید.

حضور کودکان دیواندره ای در نقاشی گروهی وطنم پاره تنم

کودکان دیواندره ای در برنامه های نقاشی متری وطنم پاره تنم، مسابقه کتاب خوانی وقایع انقلاب با استفاده از کتاب های تاریخی انقلاب ،کارگاه ادبی قلب های وطن با موضوع میهن دوستی،مسابقه های شاد ،نمایش فیلم بهادر، معرفی رویدادهای انقلاب ،ایستگاه کاردستی پرچم،کارت پستال ودست سازه های خلاق ، ایستگاه سفال یاددگار ماندگارکه به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد حضوری پرشور داشتند.

لازم به ذکر است،همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت روزهای باشکوه پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاه آثار اعضا ونمایشگاه وفروشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی درمرکز دیواندره برگزار گردید.

گلبانگ انقلاب در مرکز شماره 2 بانه برگزارشد
به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجرمرکزشماره ۲بانه به منظور آشنایی اعضاءبااهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ایران و ایجادنشاط و شادابی برنامه های فرهنگی ،هنری ،ادبی ازجمله درست کردن پازل معکبی با موضوع امام آمد، معرفی شخصیت امام بصورت دیواری و حضوری ،کارگاه کاردستی با موضوع لاله های خونین ، اجرای سرود ((فجرپیروزی ))به صدا درآمدن زنگ انقلاب ،مسابقه نقاشی با موضوع امام ،انقلاب ،معرفی ایام و وقایع بصورت روزشمار،درقالب قصه گویی برگزاری مسابقه ادبی با موضوع نسیم زمستان بوی بهار می دهدچون ... ، فضاسازی مرکز مرتبط با ایام وو قایع دهه فجر، نمایش و نقد فیلم اجراشد.

بچه های انقلاب در بام ایران

به همین مناسبت ویژه برنامه " بچه های انقلاب " با حضور کودکان دیار گروس انجام شد در این مراسم دانش آموزان پایه پنجم با حضور در کانون در فعالیت های تدارک دیده شده توسط مربیان شرکت کرده و این ایام را گرامی داشتند . فعالیتهای قصه گویی ، معرفی کتاب ، نشریه نگاری با موضوع دهه فجر ، کارگاه کاردستی و تهیه کارت تبریک به مناسبت ورود امام خمینی (ره) ، نقاشی با موضوع " شهدای انقلاب اسلامی ، کارگاه سفالگری و پخش فیلم فعالیتهای کانون و دلنوشته های کودکان به امام خمینتی(ره) در این روز اجرا گردید .

حال و هوای این روزهای مرکز شماره ۲ مریوان

مرکزشماره دو مریوان با فضا سازی و آذین بندی مرکز،برگزاری مسابقه کارت پستال سازی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و اهدای جوایز، شعر خوانی، سرود، معرفی شخصیت و آثار امام، معرفی وقایع و ایام دهه فجر، قصه گویی، ساخت کارت تبریک، کاردستی و ساخت لاله، برپایی ایستگاه نقاشی با عنوان"بهار انقلاب"، برگزاری کارگاه سفالگری که در این کارگاه اعضا به ساخت لوح و گل لاله پرداختند، برپایی نمایشگاه نقاشی و سفالگری آثار اعضا سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل