برگزاری بازارچه عیدانه صنایع دستی در نوروز 97


برگزاری بازارچه عیدانه صنایع دستی در نوروز 97

بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، به تشریح برنامه های معاونت صنایع دستی کشور برای نوروز 97 پرداخت و اظهار کرد: نوروز یکی از زمان های بسیار فعال در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی است. ما نیز برای نوروز 97 برنامه هایی را برای خانه تکانی پیش از فرا رسیدن آن آماده کردیم. در همین راستا، برگزاری بازارچه عیدانه در دستور...

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی از برپایی بزرگ ترین بازارچه موقت جهان در نوروز 97 خبر داد.

بهمن نامور مطلق معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، به تشریح برنامه های معاونت صنایع دستی کشور برای نوروز 97 پرداخت و اظهار کرد: نوروز یکی از زمان های بسیار فعال در حوزه صنایع دستی و هنرهای سنتی است. ما نیز برای نوروز ۹۷ برنامه هایی را برای خانه تکانی پیش از فرا رسیدن آن آماده کردیم.

در همین راستا، برگزاری بازارچه عیدانه در دستور کار معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار گرفته است. این سومین سالی است که این بازارچه در تعطیلات نوروز برگزار می شود.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: ما در تعطیلات نوروز سال 1397 بزرگترین بازارچه موقت جهان را با بیش از۷۰۰ بازارچه و ۷۰۰۰ غرفه برای گردشگران برگزار می کنیم. برنامه های نوروزی ما نسبت به سال گذشته تداوم و گسترش بیشتری دارد.

تعطیلات نوروز همواره بهترین فرصت برای نمایش و فروش محصولات صنایع دستی به گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

« دنیای سفر » این نوشته را از « باشگاه خبرنگاران جوان » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
صنایع دستی ، بازارچه عیدانه ، نوروز 97

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در