آرنولد شوارتزنگر نقش یک کابوی را بازی خواهد کرد


آرنولد شوارتزنگر نقش یک کابوی را بازی خواهد کرد

شبکه آمازون، «آرنولد شوارتزنگر» (Arnold Schwarzenegger) را استخدام کرده تا در سریالی از این شبکه با تم وسترن در نقش یک کابوی هنرنمایی کند. بر اساس گزارشات وبسایت Deadline، عنوان این سریال Outrider خواهد بود. داستان این سریال در سال‌های 1800 در منطقه سرخ‌پوست‌های اوکلاهما اتفاق می‌افتد. داستان...

شبکه آمازون، «آرنولد شوارتزنگر» (Arnold Schwarzenegger) را استخدام کرده تا در سریالی از این شبکه با تم وسترن در نقش یک کابوی هنرنمایی کند.

بر اساس گزارشات وبسایت Deadline، عنوان این سریال Outrider خواهد بود. داستان این سریال در سال‌های ۱۸۰۰ در منطقه سرخ‌پوست‌های اوکلاهما اتفاق می‌افتد. داستان حول محور افسری‌ست که با یک مارشال فدرال همکاری می‌کند تا یک مجرم فراری مشهور را تعقیب و دستگیر کند. شوارتزنگر نقش مارشال را ایفا خواهد کرد که احتمالا عجیب به نظر بیاید چون‌که او به شدت لهجه دارد که برای یک مامور فدرال چیز غیرمعمولیست. اما آمازون برای این مسئله راه حلی دارد.

آمازون تصمیم دارد تا با بیان این امر در داستان Outrider که این مارشال فدرال از کودکی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرده و در اصل زاده‌شده آمریکا نیست، لهجه او را از این طریق توجیه کند.

آرنولد شوارتزنگر نقش یک کابوی را بازی خواهد کرد

سریال Outrider توسط «تری کالاوی» (Trey Callaway) و «مارک مونتگومری» (Mark Montgomery) نوشته و تهیه می‌شود. با توجه به این‌که تنها فعالیت قبلی آرنولد شوارتزنگر در تلویزیون تاکنون میزبانی یک فصل از برنامه Celebrity Apprentice بوده، سریال Outrider بزرگترین و مهم‌ترین نقش او در دنیای تلویزیون را رقم می‌زند.

سریال Outrider به دیگر سریال‌های شبکه آمازون از جمله سریال Lord of the Rings که بر اساس کتاب‌های این مجموعه ساخته می‌شود و Tom Clancy’s Jack Ryan می‌پیوندد.

درباره تاریخ پخش این سریال فعلا اطلاعاتی در دست نیست.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آرنولد شوارتزنگر نقش یک کابوی را بازی خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!