توضیحات مجری برنامه کوی محبت درباره یک اشتباه


توضیحات مجری برنامه کوی محبت درباره یک اشتباه

سید مصطفی موسوی مجری برنامه کوی محبت شبکه دو سیما در پی پخش کلیپ اشتباه او در این برنامه در فضای مجازی ، توضیحاتی را در این خصوص بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سید مصطفی موسوی مجری و تهیه کننده برنامه کوی محبت شبکه دو سیما در پی پخش کلیپ اشتباه او در این برنامه در فضای مجازی ، توضیحاتی را در این خصوص بیان کرد. در ادامه این توضیحات را می‌خوانید:

به دلیل رونمایی دوباره از تپق مجری برنامه کوی محبت که در ماه رمضان سال 93در نجف اتفاق افتاد و بدلیل محبت و سوال مردم عزیز برخود دانستم توضیحاتی را ارائه دهم.

اول اینکه تاریخ این برنامه در ماه مبارک رمضان سال 93در شهر مقدس نجف بوده است، در شرایطی که چند ماه از حضور داعش در عراق نمی‌گذشت تا جایی که در قبرستان مومنین وادی السلام هم داعش با پرچم خود اعلام موجودیت کرد که بعد از ده روز ما به دلیل سختی شرایط قطع کامل برق به دستور مدیر محترم وقت شبکه برگشتیم ادامه برنامه را از استودیو رفتیم که متاسفانه در اقدامی عجیب آقای نجف زاده این مطلب را در خبر همان سال پخش کرد که همان زمان چندین شبکه معاند نظام بهره‌برداری کردند و اینکه الان بعد از چهارسال دوباره بطور همزمان در دهها کانال داخلی وخارجی باز نشر شد. خصومت تنها دلیل می‌تواند باشد برای این اتفاق. خصومت نه با مجری برنامه چرا که اولا که این دست اشتباهات در برنامه زنده طبیعی است و در همه جای دنیا اتفاق می افتد.

اما با توجه به فضای معارفی برنامه و حضور فعال هفت ساله کوی محبت در همه عرصه های اعتاب مقدسه عراق مشهد سوریه و امامزاده های کشور مخصوصا حضور جدی برنامه کوی محبت در سوریه به کمک دفتر سازمان در سوریه و سامرا حتی در درگیری ها مواردی است که قطار کوی محبت الحمداله بر ریل درستی حرکت کرده است و کودکانی برای عدم توانایی بر توقف آن سنگ اندازی می کنند امابعد اینکه به این فکر کنید که پخش در گسترده این ویدئو با این زیرنویس بعد از چهارسال که از زمانش می گذره چه معنایی دارد و چه دست و جریانی پشتش است؟حجم وسیع پخش این تپق جای سوال است که بطور متمرکز در یک زمان مشخص چند کانال فراگیر اقدام کردند. هرچند خیلی گسترده پخش شده اما اکثرا به بنده نشان دشمنی را در انتشار این بشارت دادن دشمنی که ناشیانه عمل کرد.
ان شالله استوارتر از قبل در ایام شهادت صدیقه طاهره سلام الله علیها از صحن خانم حضرت زهرا کوی محبت درمقابل دیدگان مردم فهیم خواهد بود
والعاقبه للمتقین

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج