بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟


مطلب بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است. - تکراتو - اخبار روز تکنولوژی - - https://techrato.com/ موتورولا یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های گوشی سازی جهان است. این شرکت گوشی‌های خلاقانه‌ای دارد. در این نوشتار به معرفی بهترین گوشی های موتورولا پرداخته‌ایم....

موتورولا یکی از برجسته‌ترین شرکت‌های گوشی سازی جهان است. این شرکت گوشی‌های خلاقانه‌ای دارد. در این نوشتار به معرفی بهترین گوشی های موتورولا پرداخته‌ایم.

موتورولا هم اکنون در تملک شرکت لنوو قرار دارد. این سازنده توانسته است با عرضه محصولات مختلف با قیمت‌های متفاوت نیاز همه کاربران را برطرف سازد. به بیان ساده هر نوع گوشی هوشمندی که بخواهید، اقتصادی، میان رده یا پرچمدار، موتورولا می‌تواند آن را در اختیار شما بگذارد. برای این که بتوانیم پروسه خرید را برای شما ساده‌تر کنید، در این مطلب بهترین گوشی های موتورولا را معرفی کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین گوشی های موتورولا

بهترین گوشی پرچمدار موتورولا: موتو زد ۲ فورس (Moto Z2 Force)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

زمانی که صحبت از بهترین گوشی های موتورولا به میان می‌آید، هیچ محصولی برجسته‌تر از موتو زد ۲ فورس نیست. این گوشی هوشمند برای کاربرانی ساخته شده است که می‌خواهند کارایی بالایی را از گوشی خود دریافت کنند. سازنده آمریکایی در ساخت این گوشی همراه از سخت افزارهایی پیشرفته در کنار چند ویژگی کاربردی استفاده کرده است تا بتواند آن را متمایز جلوه دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته موتورولا موتو زد ۲ فورس قابلیت خوب این گوشی هوشمند در پشتیبانی از تجهیزات جانبی موتو مد (Moto Mod) است. با استفاده از این ماژول‌ها می‌توانید مشخصات جدیدی را به گوشی خود ببخشید یا ویژگی‌های کنونی آن را ارتقاء دهید. یک پروژکتور، دوربین ۳۶۰ درجه و قاب محافظ از جمله وسایلی هستند که در قالب تجهیزات موتو مد برای موتو زد ۲ فورس ارائه شده‌اند.

موتورولا در ساخت موتو زد ۲ فورس از یک نمایشگر ShatterShield استفاده کرده و تضمین کرده است که این نمایشگر به هیچ وجه نمی‌شکند. موتو زد ۲ فورس علاوه بر این از یک دوربین دوگانه اصلی و سیستم عامل نسبتا خام اندروید بهره می‌برد و فرامین لمسی کاربرش را نیز به واسطه اسکنر اثر انگشت خود نیز پشتیبانی می‌کند.

علی‌رغم چنین مشخصاتی منتقدان بر این باور هستند که موتو زد ۲ فورس هنوز هم با یک گوشی تمام عیار پرچمدار فاصله زیادی دارد. داشتن یک باتری ضعیف ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعت و نداشتن جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب از جمله عواملی هستند که باعث شده‌ تا نام این گوشی هوشمند کمی کمرنگ شود. موتو زد ۲ فورس در ماه ژوئیه ۲۰۱۷ (تیرماه ۹۶) وارد بازار شد. این گوشی هوشمند در برابر پاشش آب مقاوم است و ۷۲۰ دلار قیمت دارد.

مشخصات:

نمایشگر ۵.۵ اینچی P-OLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی و تراکم تصویر ۵۳۴ppi پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۸۳۵ رم ۴ و ۶ گیگابایتی (بسته به مکان عرضه) حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قابل ارتقاء تا ۲۵۶ گیگابایت دوربین دوگانه اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری غیر قابل تعویض ۲۷۳۰ میلی‌آمپر ساعتی سیستم عامل اندروید ۱.۱ نوقا وزن ۱۴۳ گرم

بهترین گوشی میان رده موتورولا: موتو زد ۲ پلی (Moto Z2 Play)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

موتو زد ۲ پلی شاید بهترین گوشی موتورولا نباشد، اما یک انتخاب خوب محسوب می‌شود. این گوشی هوشمند نیز مانند برادر بزرگترش، موتو زد ۲ فورس، تجهیزات موتو مدز را پشتیبانی می‌کند و کاربر را قادر می‌سازد تا به واسطه پین‌های مغناطیسی در پنل پشت خود از این وسایل جانبی استفاده کند.

موتو زد ۲ پلی هم یک نمایشگر ۵.۵ اینچی را بر روی خود دارد با این تفاوت که رزولوشن این نمایشگر به فول اچ دی محدود شده است. این گوشی هوشمند یک اسکنر اثر انگشتی جلویی در اختیار داشته و شما می‌توانید با استفاده از این ویژگی امنیتی بیومتریک صفحه نمایش گوشی را به سمت چپ و راست حرکت دهید، نمایشگر را قفل کنید و چند فرمان دیگر را نیز اعمال سازید.

این گوشی از یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. باتری این دستگاه از باتری به کار رفته در مدل موتو زد ۲ فورس بزرگتر و از باتری به کار رفته در موتو زد پلی کوچکتر است. سازنده خوشنام آمریکایی گفته است که شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن این باتری به مدت ۱۵ دقیقه برای مدت زمانی معادل ۸ ساعت از موتو زد ۲ پلی استفاده کنید.

این گوشی هوشمند در برابر پاشش آب مقاوم است و یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون و سیستم عامل نسبتا خام اندروید را نیز در اختیار شما می‌گذارد. موتو زد ۲ پلی در ماه ژوئن ۲۰۱۷ میلادی (خردادماه) وارد بازار شد و هم اکنون باقیمتی معادل ۵۰۰ دلار عرضه می‌گردد.

مشخصات:

نمایشگر ۵.۵ اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی و تراکم تصویر ۴۰۱ppi پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۶۲۶ رم ۳ و ۴ گیگابایتی حافظه داخلی ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی قابل ارتقاء تا ۲۵۶ گیگابایت دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری غیر قابل دسترس ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت سیستم عامل اندروید ۱.۱ نوقا وزن ۱۴۵ گرم

بهترین گوشی اقتصادی موتورولا: موتو ای ۴ (Moto E4)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

سخت افزارهای به کار رفته در موتو ای ۴ شاید برای همه کاربران جالب توجه نباشند، با این حال قیمت این گوشی هوشمند توانسته است توجه مثبت تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کند. موتو ای ۴ در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ با قیمت ۱۳۰ دلار وارد بازار شد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۵ اینچی اچ دی، رم ۲ گیگابایتی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۴۲۵ و ۴۲۷ بهره می‌برد و می‌تواند ویژگی‌های منحصر بفردی نظیر یک اسکنر اثر انگشت و پوشش نانو دفع کننده آب را در اختیار شما بگذارد.

موتو ای ۴ همچنین ظاهر زیبایی دارد و گران‌تر از آنچه که هست دیده می‌شود. این گوشی هوشمند برای آن دسته از کاربرانی ساخته شده است که می‌خواهند در هزینه‌های خود صرفه جویی کنند و به میزان کمتری از گوشی خود کار بکشند. موتو ای ۴ در انجام کارهای روزمره نظیر پخش فیلم، وب گردی و اجرای شبکه‌های اجتماعی کارایی خوبی دارد، اما برای انجام کارهای سنگینی مانند اجرای بازی‌های مختلف و فرامین چند قسمتی چندان کارآمد نیست.

مشخصات:

نمایشگر ۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی و تراکم تصویر ۲۹۴ ppi پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۴۲۵ یا ۴۲۷ رم ۲ گیگابایتی حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی قابل ارتقاء تا ۱۲۸ گیگابایت دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باتری قابل دسترس ۲,۸۰۰ میلی آمپر ساعتی سیستم عامل اندروید ۷.۱ نوقا وزن ۱۵۰ گرم

چند گوشی برجسته دیگر از موتورولا

موتو جی ۵ (Moto G5)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

موتو جی ۵ یک گوشی میان رده کامپکت است و از یک نمایشگر ۵ اینچی فول اچ دی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند سخت افزارهای بسیار قدرتمندی ندارد، اما می‌تواند قدرتی بیشتر از توان مورد نیاز برای انجام فرامین یک کاربر معمولی را ارائه کند. موتو جی ۵ از یک پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۴۳۰ و رم ۲ و ۳ گیگابایتی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند یک بدنه فلزی، اسکنر اثر انگشت جلویی با قابلیت پشتیبانی فرامین لمسی، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، باتری۲۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پوشش نانو ضد آب را بر روی خود دارد. موتو جی ۵ در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ رونمایی شد و هم اکنون در چند بازار جهانی نظیر هند و اروپا با قیمت ۱۶۵ دلار عرضه می‌شود.

موتو جی ۵ پلاس (Moto G5 Plus)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

موتو جی ۵ پلاس برادر بزرگ‌تر و قدرتمندتر موتو جی ۵ است. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۶۲۵ بهره می‌برد و در سه مدل با رم‌های ۲، ۳ و ۴ گیگابایتی عرضه شده است. موتو جی ۵ پلاس به یک باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است و یک پوشش ضد آب و اسکنر اثر انگشت با قابلیت پشتیبانی فرامین لمسی را نیز در اختیار شما می‌گذارد.

این گوشی هوشمند ظاهر زیبایی دارد، از یک بدنه فلزی بهره می‌برد و در دو رنگ طلایی و خاکستری عرضه شده است. شما می‌توانید این محصول را با پرداخت مبلغی معادل ۲۱۰ دلار خریداری کنید. مدل بین المللی جی ۵ پلاس قابلیت اتصالی NFC را نیز پشتیبانی می‌کند.

موتو ای ۴ پلاس (Moto E4 Plus)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

موتو ای ۴ پلاس یک بهینه سازی بزرگ نسبت به موتو ای ۴ نیست. موتورولا در ساخت این محصول از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی اچ دی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون ۴۲۷ و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است. موتورولا موتو ای ۴ پلاس یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی را در اختیار دارد و می‌تواند با یک بار شارژ فرامین شما را به مدت دو روز انجام دهد.

رم ۲ گیگابایتی و اسکنر اثر انگشت جلویی از دیگر مشخصات اصلی این گوشی هوشمند هستند. موتو ای ۴ پلاس در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ با قیمت ۱۸۰ دلار وارد بازار شد. با این حال شما هم اکنون می‌توانید این گوشی هوشمند را با قیمتی معادل ۱۶۰ دلار خریداری کنید.

موتو سی پلاس (Moto C Plus)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

ویژگی برجسته‌ای که موتو سی پلاس را به یکی از بهترین گوشی های موتورولا تبدیل کرده، باتری بزرگ این گوشی هوشمند است. سازنده آمریکایی در ساخت این محصول از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده کرده است تا بتواند نمایشگر ۵ اینچی اچ دی آن را برای یک بازه زمانی طولانی مدت روشن نگه دارد.

موتو سی پلاس از یک پردازشگر مدیاتک MT6737، رم ۱ و ۲ گیگابایتی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند برای کاربرانی ساخته شده است که به دنبال یک گوشی ارزان قیمت هستند و می‌خواهند کارهای ساده‌ای نظیر وبگردی یا دریافت و ارسال ایمیل‌های خود را با آن انجام دهند. موتو سی پلاس با قیمت ۱۴۰ دلار خرید و فروش می‌شود.

موتو سی (Moto C)

بهترین گوشی های موتورولا ؛ کدام محصول را خریداری کنیم؟

موتو سی نسخه ارزان‌تر گوشی موتو سی پلاس است از این رو سخت افزارهای ضعیف‌تری را بر روی خود دارد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسلی، رم ۱ گیگابایتی، پردازشگر مدیاتک MT6737، سیستم عامل اندروید ۷ نوقا و باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. موتو سی با یک بدنه پلاستیکی و حافظه داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی ساخته شده است و با قیمت ۱۱۳ دلار عرضه می‌شود.

.

منبع: androidauthority

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه